Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie

Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw kadrowo-księgowych w Referacie finansowo-księgowym

10-117 Olsztyn ul. 1 Maja 13,13A,13B, lok. 104

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi kompleksowo dokumentację pracowniczą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
  • prowadzi sprawy związane z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem umów o pracę oraz innych, wynikających ze stosunku pracy
  • prowadzi sprawy związane z zawieraniem umów zleceń, o dzieło
  • sporządza listy wynagrodzeń oraz innych należności dla pracowników urzędu, w oparciu o stosowne przepisy prawa
  • prowadzi sprawy związane z rozliczaniem czasu pracy tj. ewidencje czasu pracy, listy obecności, urlopy, zwolnienia, delegacje
  • prowadzi dokumentację ubezpieczeniową, zgłasza i wyrejestrowuje z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • przygotowuje sprawozdania, raporty oraz zestawienia dotyczące prowadzonych spraw zgodnie z przepisami i terminami
  • współpracuje z firmami zewnętrznymi w zakresie szkoleń BHP i medycyny pracy
  • prowadzi sprawy dotyczące standardów zarządzania zasobami ludzkimi określonymi przez Szefa Służby Cywilnej
  • prowadzi sprawy gospodarcze, w tym ewidencjonuje i rozlicza umowy z kontrahentami zewnętrznymi, dokonuje sprawdzenia faktur pod kątem merytorycznym tj. zgodności z zawartymi umowami
  • prowadzi sprawy z ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych
  • porządkuje i archiwizuje dokumentację prowadzonych spraw
  • rozliczanie stanu paliwa pojazdów służbowych
  • rozlicza polecenia wyjazdów służbowych pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Olsztynie
  • prowadzi ewidencję otrzymanych faktur i rachunków oraz dokonuje ich wstępnej kontroli pod względem formalno-rachunkowym
  • wprowadza wyciągi bankowe do systemu finansowo-księgowego
  • wykonuje czynności pomocnicze przy sporządzaniu okresowych sprawozdań i planów finansowych
  • obsługuje i administruje w systemie Trezor zgodnie z nadanymi uprawnieniami
  • dokonuje przelewy bankowe
  • pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w tym: nadzoruje nad opracowywaniem i aktualizacją dokumentacji dotyczącej danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym w Olsztynie, współpracuje z organem nadzorczym, monitoruje przestrzeganie rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu;


- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku urzędu, z windą (brak podjazdów, drzwi w odpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych);


- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy (powyżej 4 godzin dziennie).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Kandydatki/kandydaci którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydatki/kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu.


Pracownikom oferujemy:


- wynagrodzenie zasadnicze 4100,00 zł,


- dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego,


- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",


- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. dopłata do wypoczynku),


- stałe godziny pracy,


- dogodną lokalizację.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (89) 519-04-29



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw pracowniczych, naliczaniem płac

pozostałe wymagania niezbędne:

  • praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku od osób fizycznych
  • praktyczna znajomość programu Płatnik
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • praktyczna znajomość zagadnień kadrowo-płacowych
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi
  • umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office, programu kadrowo-płacowego PUMA
  • nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu mającemu na celu uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa
  • samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
    ul. 1 Maja 13,13A,13B lokal 104
    10-117 Olsztyn
    z dopiskiem "oferta pracy - inspektor ds. kadrowo-księgowych"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/02/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi