Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw administracyjnych Dział ds. administracyjno-gospodarczych, zaopatrzenia, informatyki i sekretariatu, stanowisko pracy usytuowane w sekretariacie WIW Olsztyn

wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie i rejestrowanie w dzienniku korespondencyjnym korespondencji oraz przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym.
  • Obsługa telefonów, poczta elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów, w tym obsługa elektronicznego obiegu dokumentów ESOD oraz platformy ePUAP.
  • Prowadzenie ewidencji pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Wojewódzkiego Lekarza.
  • Prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników i wypisywanie poleceń wyjazdu służbowego.
  • Nadzór nad przygotowaniem spotkań Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii.
  • Prowadzenie spraw z zakresu usług pocztowych i kurierskich w tym m in: - czynności związane z wysyłką korespondencji (kopertowanie, adresowanie, prowadzenie wymaganych rejestrów pocztowych) - monitorowanie i rozliczanie kosztów usług pocztowych i kurierskich
  • Monitorowanie kosztów i rozliczanie dokumentów (faktur ) z zakresu usług telekomunikacyjnych i dostaw mediów.
  • Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem (środki trwałe, wyposażenie, wartości niematerialne i prawne) Inspektoratu.
  • Wprowadzanie faktur do modułu CRM programu eNova 365.
  • Organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów.
  • Redagowanie pism wychodzących.


Warunki pracy

Budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa urządzeń biurowych – kserokopiarki, drukarki, faks.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Metody selekcji:
1. rozmowa kwalifikacyjna
2. test wiedzy i umiejętności - w przypadku liczby kandydatów powyżej 12 osób
3. wynagrodzenie: 2492,02 zł brutto + dodatek za wysługę lat (mnożnik wynagrodzenia 1,3)
4. sygnatura akt naboru: WIW-A-OS.210.04.2019
5. planowany termin zatrudnienia: maj - czerwiec 2019r.
6. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 524 14 87 w godz. 7.30 - 15.30.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji lub księgowości potwierdzony zaświadczeniem, zakresem obowiązków, świadectwem pracy lub opinią,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi poczty e-mail oraz platformy ePUAP,
  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista.
  • rzetelność, dokładność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (potwierdzona certyfikatem, zaświadczeniem, zakresem obowiązków).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • doświadczenie zawodowe w administracji lub księgowości potwierdzony zaświadczeniem, zakresem obowiązków, świadectwem pracy lub opinią,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (potwierdzona certyfikatem, zaświadczeniem, zakresem obowiązków).
  • doświadczenie zawodowe w dziale księgowości lub administracji w jednostkach budżetowych potwierdzony zaświadczeniem, zakresem obowiązków, świadectwem pracy lub opinią,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-04-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn
    SEKRETARIAT
    z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia - inspektor ds. administracyjnych"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/04/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi