Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w OlsztyniePowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
ul. Lubelska 16
10-404 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- naliczanie wynagrodzeń i innych należności pracowników oraz rozliczanie składek ZUS, podatku do US, sporządzanie deklaracji ZUS oraz informacji podatkowych PIT
- kontrola rachunków i zestawień sporządzanych przez urzędowych lekarzy weterynarii dot. świadectw zdrowia dla drobiu, bydła i świń
- sporządzanie miesięcznych zestawień rachunków, miesięcznych zestawień z badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz świadectw zdrowia, a także miesięcznych zestawień z nadzoru w zakładach urzędowych lekarzy weterynarii w zakresie monitoringu
- rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wydawanie druków opłat
- sporządzanie sprawozdań , informacji i analiz w zakresie wynagrodzeń
- wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją
- obsługa systemu bankowego – sporządzanie przelewów
- prowadzenie kasy – rozliczanie operacji gotówkowych, pobieranie środków pieniężnych z rachunku bankowego, bieżące sporządzanie raportów kasowych
Warunki pracyPraca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Praca samodzielna pod presją, wymagająca bardzo dobrej organizacji pracy z nierównomiernym natężeniem obowiązków służbowych, wymagająca przestrzegania określonych przepisami terminów realizacji.
Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym, znajduje się na parterze budynku. Na piętro prowadzą schody - brak windy, przed budynkiem podjazd dla inwalidów, w siedzibie jednostki toaleta dla niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą - wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.olsztyn.piw.gov.pl
CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem, osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku dużej ilości kandydatów możliwość przeprowadzenia dwustopniowego naboru.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego), a oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-89) 533-14-11 wew. 21
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne profilowane w kierunku: rachunkowość
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych i/lub księgowych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ordynacji podatkowej
- znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej oraz rozporządzeń wykonawczych z zakresu cennika opłat oraz wynagrodzeń za czynności zlecone
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność dobrej organizacji pracy oraz stosowania przepisów w praktyce
- umiejętność obsługi komputera - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
- umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dokładność, komunikatywność
- odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi programów: Płatnik, NBE, program kadrowo-płacowy (m. in. PUMA, R2 Płatnik)
- umiejętność naliczania wynagrodzeń
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia dokumentu upoważniającego do prowadzenia pojazdów kat. Bpotwierdzenie umiejętności naliczania wynagrodzeń m. in. zakresem czyności, certyfikatem/zaświadczeniem ze szkoleniaDokumenty należy złożyć do: 2018-01-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu