Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Makowie Mazowieckim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Wydział Ruchu Drogowego


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie gospodarki mandatowej w jednostce.
  • Wprowadzanie informacji z zakresu ruchu drogowego do policyjnych baz danych KSIP i SESPOL.
  • Współpraca z lokalnymi instytucjami oraz KWP z/s W Radomiu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
  • Prowadzenie rejestru druków PRD 5/1 sporządzonych na kierujących zamieszkałych na terenie działania jednostki.
  • Dokonywanie okresowej archiwizacji wytworzonej i otrzymanej do realizacji dokumentacji.


Warunki pracy

Prac:


administracyjno-biurowa,


obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,


praca w pozycji siedzącej


oświetlenie naturalne i sztuczne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie informatyczne lub w zakresie rachunkowości i finansów

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Makowie Mazowieckim
    ul. Łąkowa 3
    06-200 Maków Mazowiecki

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi