Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Lublinie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw W Zespole Dyżurnych Wydziału Sztab Policji Komendy Miejskiej Policji w Lublinie. Zespół Dyżurnych Wydziału Sztab Policji KMP w Lublinie

Komenda Miejska Policji w Lublinie ul. Północna 3 20-064 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań i obowiązków określonych w ustawie o Policji oraz aktach wykonawczych regulujących organizację służby dyżurnej w jednostkach Policji.
  • Przyjmowanie zgłoszeń i informacji o zdarzeniach oraz niezwłoczne inicjowanie działań zapewniających właściwy obieg informacji o zdarzeniach oraz niezwłoczne inicjowanie działań zapewniających własciwy obieg informacji w celu szybkiej reakcji i obsługi zdarzenia.
  • Wprowadzanie informacji o zdarzeniach oraz innych danych do systemów informatycznych zgodnie z zobowiązującymi przepisami.
  • Obserwowanie rejonów objętych pracą kamer działających w ramach Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Lublin, w celu ujawniania sytuacji łamania przepisów prawa lub zdarzeń mogących do takich sytuacji doprowadzić.
  • Rejestracja, edycja oraz sprawdzanie i korekta w obszarze Fakt-Wydarzenie KSIP, a także generowanie i wydruk meldunków dziennych.
  • Wprowadzanie, sprawdzanie danych do systemów informatycznych, a także ich korygowanie, zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze aktami, normatywnymi, poleceniami, wytycznymi i instrukcjami obsługi.
  • Niezwłoczne meldowanie dyżurnemu o wazniejszych zdarzeniach i wszelkich ujawnionych w toku pracy nieprawidłowościach.
  • Wykonywanie poleceń dyżurnego KMP w Lublinie związanych z uruchomieniem procedur zarządzania kryzysowego i synchronizacja działań poszczególnych służb.


Warunki pracy

Praca na stanowisku o charakterze biurowym związanym z obsługą komputera oraz innych urządzeń biurowych (ksero, fax). Nietypowe godziny pracy (praca zmianowa, w tym dyżury).
Permanentne obsługa klientów zewnętrznych (spoza Administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzenia kontroli w urzędach.
Miejsce pracy: Pierwsze piętro budynku D KMP w Lublinie.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak dostosowanych łazienek, wind oraz możliwości swobodnego poruszania się po budynku wózkiem inwalidzkim).
Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru będzie realizowane na przełomie września i października 2020 roku i może nastąpić po przeprowadzeniu przez pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczenia bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.
Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze w kwocie w przypadku pełnego wymiaru czasu pracy - 2.926,02 wynikające z mnożnika 1,4400 kwoty bazowej,
w przypadku wymiaru czasu pracy 0,75 etatu - 2.194,52 wynikające z mnożnika 1,08 kwoty bazowej.
Do wymienionych kwot wynagrodzenia zasadniczego przysługuje dodatek a tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu 5 lat pracy i wynosi on 5 % wynagrodzenia zasadniczego). Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie 20%.
Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty nie spełniające określonych wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
Doświadczenie na stanowisku biurowym związanym z obsługą komputera

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych i urządzeń łączności.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres.
  • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu.
  • Dyspozycyjność, odpowiedzialnośc, punktualność, zdyscyplinowanie.
  • Znajomość ustawy o Policji oraz akty wykonawcze regulujące organizację służby dyżurnej w jednostkach Policji.
  • Znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne".


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadzczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin z dopiskiem oferta zatrudnienia-Inspektor Zespołu Dyżurnych Wydziału Sztab Policji KMP w Lublinie (wskazać wymiar etatu 1 lub 0,75) ogłoszenie nr 67169.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/08/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi