Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w LublinieKomendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie i ewidencjonowanie przesyłek wpływających do Komendy Wojewódzkiej PSP i przekazywanie korespondencji Komendantowi Wojewódzkiemu PSP w celu dokonania jej dekretacji
- przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją Komendanta Wojewódzkiego do komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej, przyjmowanie materiałów do wysłania, prowadzenie wymaganej dokumentacji z tym związanej w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji pomiędzy Komendą a podmiotami zewnętrznymi
- udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej organizacji pracy komendy
- przyjmowanie i nadawanie faksów oraz poczty elektronicznej zapewnianie właściwego obiegu dokumentów w komendzie
- prowadzenie podręcznego magazynku materiałów biurowych i ewidencjonowanie ich rozdziału pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Komendy, celem sprawowania nadzoru nad zamawianymi i wydawanymi artykułami
- obsługa rozmów telefonicznych prowadzonych przez kierownictwo Komendy Wojewódzkiej PSP w celu zapewnienia odpowiedniej komunikacji z interesantami
- wykonywanie notatek, protokołów, stenogramów rozmów bądź spotkań według dyspozycji Komendanta Wojewódzkiego PSP, celem udokumentowania istotnych wydarzeń
Warunki pracy• praca biurowa,
• wyjazdy służbowe,
• częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
• narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• możliwość poruszania się po budynku: brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
• praca na pierwszym piętrze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z tabelą mnożników kwoty bazowej służących do ustalenia wysokości wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej ustalone będzie w oparciu o mnożnik: 1,089.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Oferty złożone po terminie (decyduje data wpływu) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych
i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 4 miesięcy od wyłonienia kandydata.
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 81 53-51-231.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 miesiące doświadczenia zawodowego
w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność redagowania pism urzędowych
- znajomość zasad przyjmowania, wysyłania i ewidencjonowania korespondencji
- obsługa technicznych urządzeń biurowych, w tym: umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności MS Word i MS Excel), Internetu i poczty elektronicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „zastrzeżone”
- na stanowisku związanym z obsługą sekretariatudobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność i dokładność, szybkie przyswajanie wiedzy i umiejętność radzenia sobie w nowych sytuacjach
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o umiejętności redagowania pism urzędowych
- oświadczenie kandydata o znajomości zasad przyjmowania, wysyłania i ewidencjonowania korespondencji,
- oświadczenie kandydata o umiejętności obsługi technicznych urządzeń biurowych, w tym: umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności MS Word i MS Excel), Internetu i poczty elektronicznej,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyoświadczenie kandydata o znajomości instrukcji kancelaryjnejkopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „zastrzeżone”,referencje potwierdzające, że kandydat odznacza się cechami takimi jak: dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność i dokładność, szybkie przyswajanie wiedzy i umiejętność radzenia sobie w nowych sytuacjachkopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-07-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu