Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi klienta w zakresie udzielania informacji w sprawach pobytu i pracy cudzoziemców przebywających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

90-926 Łódź Piotrkowska 104

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • odbieranie telefonów – linii informacyjnej dla cudzoziemców potrzebujących informacji i porady odnośnie czasowego pobytu i pracy oraz dokumentów jakie są konieczne do złożenia w Urzędzie
  • informowanie klientów odnośnie wniosków w sprawach o udzielenie cudzoziemcom zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały, pobyt rezydenta długoterminowego UE, wpisania zaproszenia do ewidencji zaproszeń, rejestracji pobytu na terytorium RP obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, przedłużenie wiz, wydanie cudzoziemcom polskich dokumentów podróży, tymczasowych dokumentów podróży, polskich dokumentów tożsamości
  • informowanie klientów o postępowaniu administracyjnym w ich sprawie – wgląd w sprawę. Udzielanie informacji poprzez odpisywanie na e--maile klientów dotyczących różnych spraw i zagadnień istotnych dla cudzoziemców
  • w ramach potrzeb umawianie klientów na wizyty systemem tradycyjnym – terminarz dni i godzin


Warunki pracy

Czynniki uciążliwe: permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,


  Kontakty zewnętrzne: kilka razy w dziennie: kontakt z klientami Urzędu


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 3 010-3 200 zł plus dodatek stażowy        


Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2021 r., poz.1233).


Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.


W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.


Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
  • znajomość języka angielskiego, rosyjskiego lub ukraińskiego- komunikatywnie
  • znajomość procedury składania wniosków w sprawach dotyczących czasowego pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP, wiedza dotycząca pobytu obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin. Umiejętność bezpośredniej obsługi klienta i przekazywania w prosty sposób informacji klientom.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi klientów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2022-02-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Punkt Obsługi Klienta bud. C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr 91384

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi