Praca wykonywana głównie w siedzibie urzędu. Wyjazdy/wyjścia służbowe jedynie w granicach administracyjnych M. Łodzi. Korzystanie głównie ze środków komunikacji miejskiej lub samochodu służbowego (bez kierowcy). Siedziba urzędu znajduje się na II pietrze z windą. Praca w niewielkich, dwu i trzyosobowych pomieszczeniach. Korytarze wąskie, toalety niedostosowane dla potrzeb niepełnosprawnych. W budynku całkowity zakaz palenia tytoniu. Stanowiska pracy wyposażone w laptopy lub komputery stacjonarne. Konieczność udzielania częstych informacji telefonicznych.
Szerokie spektrum prowadzonych spraw oraz ich duży stopień skomplikowania umożliwi nowym pracownikom (w krótkim czasie) nabycie cennego doświadczenia oraz przyczyni się do znaczącego podniesienia kwalifikacji zawodowych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowych danych udziela: Bożena Woźniak, starszy referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym, tel.: (42) 655-80-36 w. 16 Adres strony urzędu: www.pinb.lodz.pl
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.