Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw funkcjonowania systemów łączności w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań związanych z radiową siecią zarządzania kryzysowego Wojewody Łódzkiego, w tym nadzór nad jej funkcjonowaniem i dokumentacją oraz planowanie jej rozbudowy
  • uzgadnianie planów przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz operatorów pocztowych w sytuacjach szczególnych zagrożeń
  • realizacja zadań związanych z zapewnieniem łączności radiowej dla systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne
  • współpraca w tworzeniu, przygotowaniu, zapewnieniu działania oraz nadzorze nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności
  • planowanie przy współpracy z kierownikami oddziałów środków finansowych i realizacja budżetu w zakresie wykonywanych zadań oraz nadzór nad środkami łączności użyczonymi jednostkom zewnętrznym oraz służącym potrzebom Wydziału zlokalizowanymi poza siedzibą Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
  • analizowanie i diagnozowanie problemów związanych z awarią sprzętu łączności radiowej oraz uczestniczenie w ocenie ich przydatności w łączności, w tym systematyczne monitorowanie rynku technologii i sprzętu radiokomunikacyjnego


Warunki pracy

 


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań 


czynniki uciążliwe: praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, praca w stresie pod presją czasu, odpowiedzialność za prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie systemów łączności


Kontakty zewnętrzne:


Kilka razy w tygodniu: Jednostki Samorządu Terytorialnego, Komórki Organizacyjne ŁUW w Łodzi


kilka razy w miesiącu: jednostki administracji centralnej, ministerstwa


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html


Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3000,00 zł + dodatek stażowy


Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 265 z późn.zm.).


Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.


W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.


Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca/staż w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego celem wydania poświadczenia do klauzuli „tajne”
  • znajomość przepisów ustaw o: wojewodzie i administracji rządowej w województwie, zarządzaniu kryzysowym, państwowym ratownictwie medycznym, ustawie o powszechnym obowiązku obrony RP
  • umiejętność instalacji, programowania i napraw sprzętu radiowego
  • samodzielność i kreatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • znajomość zagadnień z zakresu techniki radiokomunikacyjnej, urządzeń elektronicznych i sieci radiowej (w szczególności DMR), czytania schematów ideowych urządzeń, obsługi przyrządów pomiarowych i serwisowych, sprzętu radiowego
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu łączności i informatyki, z zakresu zarządzania kryzysowego, ratownictwa medycznego i spraw obronnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność czytania dokumentacji w języku angielskim


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego celem wydania poświadczenia do klauzuli „tajne”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Punkt Obsługi Klienta bud.C
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
    z dopiskiem Oferta pracy nr 72848

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi