Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w ŁodziŁódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw rozliczeń finansowych w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Łodziul. Lutomierska 108/112
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Weryfikowanie otrzymywanych od wystawców faktur VAT dla pozyskania danych niezbędnych do prawidłowego naliczania w cyklu miesięcznym opłat eksploatacyjnych najemcom w celu zasilenia odpowiedniej pozycji budżetowej.
- Sporządzanie dokumentów zewnętrznych własnych (faktury VAT, faktury korygujące) z wykorzystaniem programu do fakturowania oraz wystawianie not odsetkowych za nieterminowe regulowanie płatności, będących podstawą sporządzania kwartalnych sprawozdań finansowych.
- Prowadzenie komputerowej bazy faktur wystawianych poszczególnym kontrahentom, analizowanie pod kątem przestrzegania terminu płatości, kontrolowanie wysokości dokonywanych wpłat, sporządzanie zestawienia zaległych nalezności.
- Wystawianie wezwania do zapłaty należności głównej zalegającym z opłatami najemcom oraz sporządzanie dokumentacji dłużników do Zespołu prawnego KWP w Łodzi w celu ściągnięcia należności, po każdorazowym wyegzekwowaniu zadłużenia weryfikowanie wpływów przekazanych od komornika.
- Klasyfikowanie rachunków i faktur w koszty zgodnie z klasyfikacją wydatków budżetowych, w celu prawidłowego ich zaksięgowania oraz przekazywanie w terminie do Wydz. Finansów, celem dokonania zapłaty.
- Prowadzenie ewidencji podatkowej VAT w oparciu o wystawione faktury VAT oraz korekty VAT, w celu dostarczenia danych dla Wydz. Finansów niezbędnych do sporządzenia zbiorczej deklaracji podatku VAT.
- Rozpatrywanie pism i skarg od najemców w celu udzielenia odpowiedzi w sprawach finansowych.
Warunki pracypraca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w systemie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, praca stacjonarna, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na parterze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,5216 mnożnik kwoty bazowej tj. 3091,83 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl
w zakładce " PRACA" - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w obszarze finansów lub powyżej 1,5 roku w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości i ustawy o podatku od towarów i usług, ordynacji podatkowej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Znajomość obsługi komputera.
- Biegłe posługiwanie się sprzętem biurowym.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2020-07-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 62325"