Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw rozliczeń finansowych w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikowanie otrzymywanych od wystawców faktur VAT dla pozyskania danych niezbędnych do prawidłowego naliczania w cyklu miesięcznym opłat eksploatacyjnych najemcom w celu zasilenia odpowiedniej pozycji budżetowej.
  • Sporządzanie dokumentów zewnętrznych własnych (faktury VAT, faktury korygujące) z wykorzystaniem programu do fakturowania oraz wystawianie not odsetkowych za nieterminowe regulowanie płatności, będących podstawą sporządzania kwartalnych sprawozdań finansowych.
  • Prowadzenie komputerowej bazy faktur wystawianych poszczególnym kontrahentom, analizowanie pod kątem przestrzegania terminu płatości, kontrolowanie wysokości dokonywanych wpłat, sporządzanie zestawienia zaległych nalezności.
  • Wystawianie wezwania do zapłaty należności głównej zalegającym z opłatami najemcom oraz sporządzanie dokumentacji dłużników do Zespołu prawnego KWP w Łodzi w celu ściągnięcia należności, po każdorazowym wyegzekwowaniu zadłużenia weryfikowanie wpływów przekazanych od komornika.
  • Klasyfikowanie rachunków i faktur w koszty zgodnie z klasyfikacją wydatków budżetowych, w celu prawidłowego ich zaksięgowania oraz przekazywanie w terminie do Wydz. Finansów, celem dokonania zapłaty.
  • Prowadzenie ewidencji podatkowej VAT w oparciu o wystawione faktury VAT oraz korekty VAT, w celu dostarczenia danych dla Wydz. Finansów niezbędnych do sporządzenia zbiorczej deklaracji podatku VAT.
  • Rozpatrywanie pism i skarg od najemców w celu udzielenia odpowiedzi w sprawach finansowych.


Warunki pracy

praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w systemie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, praca stacjonarna, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na parterze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,5216 mnożnik kwoty bazowej tj. 3091,83 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl
w zakładce " PRACA" - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów lub powyżej 1,5 roku w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości i ustawy o podatku od towarów i usług, ordynacji podatkowej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Biegłe posługiwanie się sprzętem biurowym.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź
    z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 62325"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi