Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i administrowania nieruchomościami w  celu zapewnienia racjonalnego gospodarowania lokalami i nieruchomościami dla potrzeb Urzędu
  • gospodarowanie składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w tym m.in. prowadzenie ewidencji środków trwałych, likwidacja i zbycie środków trwałych, itp. zaopatrzenie Urzędu w niezbędne materiały, w celu zabezpieczenia potrzeb Urzędu w zakresie niezbędnego wyposażenia
  • realizowanie potrzeb transportowych i utrzymanie we właściwym stanie technicznym taboru samochodowego w celu zabezpieczenia potrzeb transportowych Urzędu
  • zapewnienie czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych w celu utrzymania właściwej estetyki i czystości w budynkach oraz na dziedzińcach Urzędu
  • prowadzenie rejestru umów, których płatnikiem jest Urząd oraz realizacja zamówień pieczęci urzędowych i prowadzenie ich rejestru w celu nadzorowania zadań Urzędu
  • opiniowanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących wydatków w celu uzasadnienia płatności i wskazania źródła finansowania
  • prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w celu wskazania zdarzeń (negatywnych i pozytywnych), które mogą mieć wpływ na osiągnięcie zamierzonych zadań
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości w celu zabezpieczenia majątku Urzędu.


Warunki pracy

praca w terenie
krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
zagrożenie korupcją
permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
kontakty zewnętrzne; kilka razy w tygodniu (klienci, w tym strony umów w zakresie najmu, dzierżawy lub użyczenia, operatorzy sieci telefonii komórkowej, poczty, ochrony innych umów w celu uzgodnień, uzyskania informacji i wyjaśnień) kilka razy w roku (pracownicy innych urzędów (Urzędu Miasta Łodzi, administracji, zespolonej i niezespolonej) w celu uzyskania informacji).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2 600,00 zł - 2 700,00 zł
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2017, poz.1889, ze zm. )
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu. Oświadczenia oraz list motywacyjny należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia - telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP ŁUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca/staż w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów w zakresie prawa o gospodarce nieruchomościami, zamówień publicznych, finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność pracy w zespole; umiejętność negocjacji;umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; asertywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych, licencja zarządcy nieruchomości, upoważnienie do dostępu do programu komputerowego OPTIest
  • znajomość języków obcych: angielski, rosyjski - poziom komunikatywny


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi