Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie przelewów i kontrola zgodności danych na fakturze z wydrukami z systemu bankowości elektronicznej w celu terminowej realizacji zobowiązań Urzędu,
  • kontrola przedkładanych przez komórki merytoryczne dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz pod względem ujęcia kwoty wydatków w planie rzeczowo-finansowym, także złożonym wnioskiem o udzielenie zamówienia publicznego,
  • dekretacja dokumentów dotyczących wydatków budżetowych w celu prawidłowego ich ujęcia w systemie finansowo-księgowym,
  • kontrola zgodności terminów zapłaty z zapisami wynikającymi z zawartych umów w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań,
  • sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych w zakresie dyspozycji finansowych komórek merytorycznych, które zostały udokumentowane dokumentami zewnętrznymi,
  • kontrola zgodności terminów zapłaty z zapisami wynikającymi z zawartych umów w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań,
  • prowadzenie korespondencji z organami egzekucyjnymi w zakresie zajęć wierzytelności w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa,
  • kontrola prawidłowości nadawania numerów dowodów księgowych w rejestrze zakupu w celu zapewnienia chronologii wpływającej dokumentacji księgowej,


Warunki pracy

praca samodzielna
praca wymagająca koncentracji
czynniki uciążliwe: stres związany z terminowością i złożonością wykonywanych zadań, wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Zmieniające się uwarunkowania prawne powodujące konieczność permanentnego uzupełniania wiedzy. Awaria systemu bankowości elektronicznej i ograniczona możliwość szybkiego jej usunięcia, mogąca powodować opóźnienie lub niemożliwość realizacji terminowych płatności. Konieczność realizowania płatności w wysokościach dziennych limitów określonych z dużym wyprzedzeniem czasowym w kontekście braku wpływu na ilość dokumentów wpływających do komórek merytorycznych.
Kontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu (kontrahenci Urzędu w celu wyjaśnienia rozbieżności w ewidencji rozrachunków: kilka razy w roku (dłużnicy w celu przekazania informacji na temat zadłużenia lub ewentualnych rozbieżności, Ministerstwa resortowe w zakresie przekazania informacji dotyczących sporządzanych sprawozdań i rozliczeń), istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2600,00 zł
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2017, poz.1889, ze zm. )
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu. Oświadczenia oraz list motywacyjny należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia - telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP ŁUW oraz w siedzibie Urzędu.
Informujemy, iż na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)
Siedziba administratora danych:
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-51

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość klasyfikacji budżetowej oraz przepisów z zakresu rachunkowości, znajomość ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie zagadnień dot. dokumentacji (faktur);
  • zdolność kojarzenia zagadnień realizowanych w różnych obszarach tematycznych,
  • umiejętność obsługi komputera w tym w szczególności programów komputerowych z pakietu Microsoft Office (Excel i Word), a także programów z zakresu obsługi finansowo-księgowej i bankowości elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szkolenia w zakresie rachunkowości,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi