Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w ŁodziŁódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor90-425 Łódź, ul.Piotrkowska 99
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzi postępowania administracyjne wraz z przygotowaniem projektów rozstrzygnięć w przedmiocie wymierzania administracyjnej kary pieniężnej
- Przygotowuje projekty upomnień,wniosków,tytułów wykonawczych,odpowiedzi na zarzuty zobowiązanego
- Bierze udział w przeprowadzanych kontrolach przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami w celu stwierdzenia stosowania się do przepisów ustawy
- Podejmuje działania w sprawach dotyczących nakazów konserwatorskich
- Współdziała z Wydziałami i Delegaturami WUOZ w zakresie związanym z nadzorem konserwatorskim
- Prowadzi i przygotowuje korespondencję i dane sprawozdawcze w zakresie spraw objętych zakresem czynności
Warunki pracypraca administracyjno-biurowa jak również związana z wyjazdami w teren,działania pod presją czasu,kontakt z klientem zewnętrznym, możliwość występowania sytuacji spornych, praca przy monitorze ekranowym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne,nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Oświadczenia, list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Osoby zakwalifikowane zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów,oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty należy złożyć w kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz numerem ogłoszenia o naborze lub pełną nazwą stanowiska na jakie jest składana aplikacja.
Druk oświadczenia do pobrania na stronie KPRM
Proponowane wynagrodzenie ok. 3000 zł brutto
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe administracja, prawo
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
administracja publiczna
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,przepisów w zakresie ochrony zabytków
- umiejętność interpretacji przepisów
- rzetelność,sumienność
- umiejetność organizacji pracy własnej
- biegła umiejetność obsługi komputera (pakiet biurowy i arkusze kalkulacyjne)
- posiadanie prawa jazdy kat.B ( czynne )
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość języka angielskiego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-04-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu