Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Limanowej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Limanowej ul. Żwirki i Wigury 7, 34-600 Limanowa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie kartotek ewidencji czasu pracy, urlopów i absencji chorobowej pracowników cywilnych oraz ewidencji urlopów policjantów KPP w Limanowej i jednostek jej podległych.
  • Realizuje zadania w zakresie obsługi modułu kadrowego SWOP pod kątem poprawności i aktualności wprowadzanych danych w zakresie absencji chorobowej policjantów i pracowników KPP w Limanowej i jednostek podległych.
  • Prowadzenie akt osobowych policjantów, bieżące uzupełnianie przebiegów służby, oraz wpinanie dokumentów do akt.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie dla Komendanta decyzji administracyjnych w I instancji w sprawach wynikających ze stosunku służby (pracy) policjantów (pracowników) Komendy i podległych jednostek organizacyjnych Policji.
  • Sporządzanie sprawozdań okresowych i doraźnych w sprawach wchodzących w zakres działania komórki.
  • Prowadzenie i bieżąca aktualizacja systemu elektronicznego SWOP.
  • Przygotowanie akt osobowych do archiwum – policjantów zwolnionych ze służby w Policji.
  • Wytwarzanie dokumentów i udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane do komórki kadrowej.
  • Opracowywanie regulaminu Komendy i koordynowanie procesu uzgadniania projektów regulaminów podległych jednostek organizacyjnych Policji.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- urząd mieści się w budynku trzykondygnacyjnym,
- parametry środowiska pracy w normie,
- brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie /decyduje data stempla pocztowego/ nie będą brane pod uwagę. List motywacyjny oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia”.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Zatrudnienie w Komendzie Powiatowej Policji w Limanowej osoby wyłonionej w wyniku naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendanta Powiatowego Policji w Limanowej postępowania sprawdzającego
i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
Dodatkowe informacje: (18) 337-94-20

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Ustawy o Policji i aktów wykonawczych do Ustawy
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej i Kodeksu pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 1167) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi