Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w LimanowejKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Powiatowa Policji w Limanowej ul. Żwirki i Wigury 7, 34-600 Limanowa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie kartotek ewidencji czasu pracy, urlopów i absencji chorobowej pracowników cywilnych oraz ewidencji urlopów policjantów KPP w Limanowej i jednostek jej podległych.
- Realizuje zadania w zakresie obsługi modułu kadrowego SWOP pod kątem poprawności i aktualności wprowadzanych danych w zakresie absencji chorobowej policjantów i pracowników KPP w Limanowej i jednostek podległych.
- Prowadzenie akt osobowych policjantów, bieżące uzupełnianie przebiegów służby, oraz wpinanie dokumentów do akt.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie dla Komendanta decyzji administracyjnych w I instancji w sprawach wynikających ze stosunku służby (pracy) policjantów (pracowników) Komendy i podległych jednostek organizacyjnych Policji.
- Sporządzanie sprawozdań okresowych i doraźnych w sprawach wchodzących w zakres działania komórki.
- Prowadzenie i bieżąca aktualizacja systemu elektronicznego SWOP.
- Przygotowanie akt osobowych do archiwum – policjantów zwolnionych ze służby w Policji.
- Wytwarzanie dokumentów i udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane do komórki kadrowej.
- Opracowywanie regulaminu Komendy i koordynowanie procesu uzgadniania projektów regulaminów podległych jednostek organizacyjnych Policji.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- urząd mieści się w budynku trzykondygnacyjnym,
- parametry środowiska pracy w normie,
- brak windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie /decyduje data stempla pocztowego/ nie będą brane pod uwagę. List motywacyjny oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia”.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Zatrudnienie w Komendzie Powiatowej Policji w Limanowej osoby wyłonionej w wyniku naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendanta Powiatowego Policji w Limanowej postępowania sprawdzającego
i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
Dodatkowe informacje: (18) 337-94-20
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość Ustawy o Policji i aktów wykonawczych do Ustawy
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej i Kodeksu pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 1167) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyposiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu