Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Legionowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
ul. Jagiellońska 26 B
05 - 120 Legionowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu,
  • prowadzenie dzienników korespondencyjnych,
  • prowadzenie skorowidzów imienno - rzeczowych do dzienników korespondencyjnych,
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji,
  • sporządzanie rocznych wykazów spraw niezałatwionych oraz rozliczanie pracowników z pobranej dokumentacji,
  • przyjmowanie akt spraw ostatecznie zakończonych, kompletowanie, przechowywanie oraz przekazywanie przygotowanych materiałów do Składnicy Akt,
  • przeprowadzanie inwentaryzacji spraw i dokumentów rejestrowanych w dziennikach korespondencyjnych,
  • obsługa urządzeń biurowych.


Warunki pracy

praca administracyjno - biurowa

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowanie wynagrodzenie według mnożnika 1,0961 w kwocie 2 053,92 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (22) 604 82 04.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie na kierunku administracja.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • oświadczenie korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi