Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Zespół ds. Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
ul. Ozorkowskie Przedmieście 4
99-100 Łęczyca

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem.
  • Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednosce limitu finansowego.
  • Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczanie przebiegu, zużycia paliw, smarów, akcesoriów samochodowych, w tym wydawanie kart pojazdów,rozliczanie zużycia paliw, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.
  • Zapewnienie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych wyposażenia budynków, pomieszczeń i stanowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych obejmujących te zagadnienia oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.
  • Zastępowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.


Warunki pracy

- praca biurowa,
- wyjazdy służbowe,
- praca w systemie podstawowym,
- oświetlenie sztuczne i naturalne,
- obsługa urządzeń biurowych,
- niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie : 1,2796 kwoty bazowej, tj. 2600,10 +wysługa lat. Oferty otrzymane po terminie, uzupełnione po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne. Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Aplikacje należy składać w siedzibie KPP w Łęczycy, przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 4 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 842 31 04

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zasad prowadzenia postępowania o zamówienia publiczne
  • umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi komputera


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
    ul. Ozorkowskie Przedmieście 4
    99-100 Łęczyca

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi