Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
ul. Sienkiewicza 2a
66-600 Krosno Odrzańskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej komendanta powiatowego.
  • Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej.
  • Prowadzenie spraw związanych z systemem uposażeń, wyróżnień i awansów strażaków oraz wynagrodzeń i wyróżnień pracowników cywilnych.
  • Przygotowywanie projektów decyzji, rozkazów i pism komendanta powiatowego z zakresu spraw osobowych.
  • Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej.
  • Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy, oraz współpraca w tym zakresie z instytucjami realizującymi świadczenia emerytalno – rentowej.
  • Realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy.
  • Analizowanie staniu poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizacja zadań z zakresu wyszkolenia zawodowego.
  • Rozliczanie czasu pracy i służby strażaków oraz pracowników cywilnych.
  • Nadzór nad sporządzaniem opinii służbowej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
  • Realizacja zadań związanych z odbywaniem służby przygotowawczej przez członków korpusu służby cywilnej oraz z zakresu rozwoju zawodowego.
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z opisem i wartościowaniem stanowisk w służbie cywilnej
  • Prowadzenie rejestrów zawartych umów zlecenia i o dzieło związanych z bezosobowym funduszem wynagrodzeń
  • Planowanie i organizacja szkoleń na potrzeby komendy powiatowej.


Warunki pracy

Praca biurowo – administracyjna, w godzinach pracy systemu codziennego tj, od poniedziałku do piątku w godz. 07:30- 15:30.
Praca w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim, możliwe wyjazdy służbowe.
Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Obiekt nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Potencjalnie może stwarzać problemy
w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych oraz niedostosowanych drzwi.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test lub rozmowa z wiedzy z zakresu stanowiska pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna + praktyczne sprawdzenie umiejętności kandydatki/ kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego.
Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie tut. Komendy (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30) lub listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim, ul. Sienkiewicza 2a, 66-600 Krosno Odrzańskie – w terminie do dnia 08 czerwca 2018 r. Oferty niekompletne lub przesłane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą brane pod uwagę.
Osoby dopuszczone do kolejnego etapu naboru będą informowane telefonicznie lub poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej www.krosnopsp.com.pl – w zakładce OFERTA PRACY. Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu (68) 383 0107.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw o PSP, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw.
  • Znajomość przepisów prawa pracy w tym Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej.
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym redagowanie oraz przygotowywania pism o charakterze urzędowym.
  • Znajomość programów użytkowych: Word, Excel, Płatnik.
  • Samodzielne organizowanie stanowiska pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dokładność i terminowość.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej.
  • Kopie świadectw pracy.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi