Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Krakowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Zespół Administracyjno -Gospodarczy Komisariatu Policji w Słomnikach

Komenda Powiatowa Policji
31-263 Kraków ul. Łokietka 205

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rejestrowanie dokumentacji wpływającej do jednostki Policji i systematyczne przekazywanie jej właściwym komórkom wykonawczym i policjantom
  • Wykonywanie terminowych ekspedycji przesyłek i korespondencji wychodzącej z jednostki drogą służbową i za pośrednictwem Urzędu Pocztowego ( obsługa systemu e- nadawca)
  • Prowadzenie dokumentacji jawnej niezbędnej do prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce( prowadzenie dziennika korespondencyjnego dokumentacji i rejestrowanie jej w systemie INTRADOK oraz w programie POCZTA SPECJALNA).
  • Wprowadzanie i bieżąca aktualizacja danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP), w tym ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, godzin nadliczbowych funkcjonariuszy KP.
  • Kompletowanie, przechowywanie i zapoznawanie policjantów z aktualnymi przepisami, wytycznymi oraz pismami celem wykonywanie przez nich zadań zgodnie z przyjętymi procedurami prawa .
  • Obsługa spraw finansowo- gospodarczych jednostki ( terminowe naliczanie świadczeń z tytułu dojazdów do pracy, równoważnika "DU" dla funkcjonariuszy jednostki).
  • Prowadzenie ewidencji świadczeń pobieranych przez funkcjonariuszy jednostki.
  • Prowadzenie ewidencji pomocniczej mienia stanowiącego własność KWP Kraków lub podmiotów obcych a pozostającego na wyposażeniu/użyczeniu jednostki, uzgadnianie stanów ewidencyjnych.
  • Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej przez poszczególne komórki organizacyjne Komisariatu celem archiwizacji oraz protokołów dokumentacji przeznaczonej do zniszczenia.
  • Prowadzenie ewidencji stempli i pieczęci służbowych.
  • Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych zgodnie z potrzebami zgłoszonymi przez pracowników Komisariatu.
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownictwo, wynikających z aktualnych potrzeb oraz zadań ogólnych.


Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Komisariatu Policji w Słomnikach.
Pomieszczenia biurowe Zespołu Administracyjno-Gospodarczego Komisariatu Policji w Słomnikach mieszczą się na I piętrze budynku, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu ( wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów, brak wind i podjazdów). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon ,faks, skaner. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Pracownikom oferujemy ; umowę o pracę ,bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego /jej dzieci, nisko oprocentowane pożyczki , możliwość korzystania z KKOP, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych oraz do kosztów udziału w imprezach kulturalnych, miłą atmosferę w pracy. Warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty. List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej około 1,45 ( co stanowi kwotę około 3000 brutto+ dodatek za wysługę lat). W aplikacji kandydaci powinni wskazać stanowisko i numer ogłoszenia o naborze 65173. O terminowości wpływu do KPP w Krakowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia do urzędu. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Prosimy o podawanie aktualnych adresów poczty elektronicznej. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg. obowiązujących przepisów w KPP w Krakowie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej lub o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra organizacja pracy własnej oraz terminowość
  • komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole, samodzielność, inicjatywa, rzetelność
  • obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Krakowie
    32-263 Kraków
    ul. Łokietka 205

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi