Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w KrakowieMałopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor w Wydziale Kadrul. Zarzecze 106
30-134 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie spraw związanych z naborami do służby w KW PSP w Krakowie oraz nadzór nad prawidłowym tokiem naborów w Komendach Powiatowych/Miejskich woj. małopolskiego
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem zapomóg dla strażaków z KW PSP oraz strażaków pełniących służbę w Komendach Powiatowych/Miejskich woj. małopolskiego
- Współudział w przygotowaniu projektów decyzji MKW PSP w sprawach mianowania, przeniesienia, delegowania, świadczeń pieniężnych funkcjonariuszy KW PSP
- Zastępowanie w razie nieobecności pracownika zajmującego się rozliczaniem, czasu pracy pracowników cywilnych i funkcjonariuszy, a także prowadzeniem całości dokumentacji związanej z tematyką czasu pracy
Warunki pracy• praca biurowo – administracyjna
• praca na pierwszym piętrze, winda
• narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
• toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
• przed budynkiem znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Prosimy o skorzystanie z naszego wzoru oświadczeń - zał nr 1 (do pobrania na stronie Komendy - www.straz.krakow.pl/służba i praca)
W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data nadania oferty tj. data stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Komisja rekrutacyjna nada każdemu z kandydatów/kandydatek numer identyfikacyjny, pod którym będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.
Celem uzyskania informacji o nadanym numerze identyfikacyjnym prosimy o kontakt
z Wydziałem Kadr pod nr tel. (12) 6399230 lub mailowo iszczepanska@straz.krakow.pl do dnia 6 listopada 2019r.
Wyniki I etapu tj. weryfikacji dokumentów, zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.straz.krakow.pl, na tablicy ogłoszeń Komendy Wojewódzkiej PSP w Krakowie, oraz
w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 28 października 2019 r.
II etap naboru, tj. test z wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko inspektora
w Wydziale Kadr w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej, odbędzie się dnia 6 listopada 2019 r. o godz.10:00 w siedzibie Komendy Wojewódzkiej PSP w Krakowie, ul. Zarzecze 106, Sala Konferencyjna (III piętro).
Test będzie się składał z pytań sprawdzających wiedze ogólną w poniższym zakresie:
1. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
2. Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej.
Ponadto Komisja może sprawdzić znajomość Pakietu MS Office.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.(12) 6399230.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Pracownikom oferujemy:
• wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2.750 zł brutto z wysługą, dodatek za wysługę liczony powyżej 5 lat (od 5 do 20% )
• „trzynaste” wynagrodzenie
• pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci)
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- skrupulatność, rzetelność, sumienność, uczciwość, komunikatywność, samodzielność, umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- znajomość ustaw, rozporządzeń przydatnych do realizacji zadań na zajmowanym stanowisku tj.: Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-10-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu