Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie

Szef Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie
ul. Lucjana Rydla 19
30-901 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań związanych z naborem do zawodowej służby wojskowej w korpusie oficerów, podoficerów i szeregowych, w szczególności koordynowanie i monitorowanie działań podległych wojskowych komend uzupełnień w tym zakresie,
  • planowanie, organizowanie, realizacja przedsięwzięć związanych z promocją Sił Zbrojnych RP, w szczególności w zakresie służby przygotowawczej, terytorialnej służby wojskowej, zawodowej służby wojskowej oraz służby w ramach Narodowych Siłach Rezerwowych,
  • prowadzenie gospodarki materiałowej dotyczącej materiałów i artykułów promocyjnych,
  • opracowywanie projektów graficznych ulotek, plakatów, materiałów informacyjno – promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Krakowie oraz podległych wojskowych komend uzupełnień,
  • gromadzenie, analiza, przygotowywanie zestawień statystycznych, sprawozdań oraz elektronicznych baz danych, pozyskanych z podległych wojskowych komend uzupełnień w zakresie naboru do zawodowej służby wojskowej, współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi partnerami społecznymi oraz promocji obronności,
  • obsługa Punktu Informacyjnego dla kandydatów do Wojsk Obrony Terytorialnej,
  • aktualizacja strony internetowej www.wszwkrakow.wp.mil.pl w zakresie informacji związanych z promocją obronności, naborem do ochotniczych form służby wojskowej.


Warunki pracy

• brak warunków szkodliwych i uciążliwych,
• narzędzia pracy – komputer, inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
• pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowana dla osób niepełnosprawnych, drzwi odpowiedniej szerokości,
• budynek nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
• budynek wyposażony w windę osobową.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – testu sprawdzającego wiedzę. O terminie testu kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. W terminie trzech miesięcy od dnia publikacji wyników naboru istnieje możliwość osobistego odbioru złożonych dokumentów.
Oferty odrzucone (nieodebrane) zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2664,60 zł brutto + dodatek za staż.
Dodatkowe informacje: tel. 12 261134861, 12 261134395, 12 261137460.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem MS OFFICE: EXCEL, WORD oraz poczty elektronicznej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość przepisów ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • obsługa specjalistycznego systemu informatycznego SEW on-line,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
  • umiejętność obsługi programów informatycznych do edycji zdjęć fotograficznych, wykonywanych techniką cyfrową.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 1167 z późn. zm.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi