Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
ul. Kilińskiego 20
78-100 Kołobrzeg

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Terminowe sporządzanie zbiorowych, okresowych sprawozdań i zestawień statystycznych WPiRD oraz zestawień dotyczących pracy prewencyjnej i sporządzanie statystyki jednostki.
  • Prowadzenie pracy kancelaryjnej oraz dokumentacji administracyjno-biurowej WPiRD w tym dzienniki korespondencyjne oraz dzienniki podawcze.
  • Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do WPiRD w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym.
  • Prowadzenie elektronicznego rejestru postępowań w sprawach o wykroczenia w pełnym zakresie.
  • Wprowadzanie danych statystycznych SESPol dotyczących wydarzeń nadzwyczajnych z udziałem policjantów i pracowników KPP Kołobrzeg
  • Archiwizacja dokumentów.


Warunki pracy

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowa. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, fax. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku KPP Kołobrzeg.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem "Nabór na stanowisko inspektora Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego KPP w Kołobrzegu".

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2.378,09 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy.

Wymienione w ogłoszeniu oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminach poszczególnych etapów selekcji.

Nabór odbywać się będzie zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Kołobrzegu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ogólne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów Kodeksu wykroczeń.
  • Umiejętność współpracy.
  • Umiejętność komunikowania się.
  • Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
  • Znajomość obsługi oprogramowania biurowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi