Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w KłobuckuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Powiatowa Policji w Kłobucku, ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, prowadzenie dokumentacji technicznej, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych oraz samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw, w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności.
- Organizowanie łączności w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań na miejscu zdarzenia.
- Zarządzanie centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
- Opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu oraz materiałów łączności będących w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
- Weryfikowanie i rozliczanie bilingów z telefonów komórkowych, w celu zagwarantowania zwrotu kosztów za rozmowy prywatne.
- Monitorowanie funkcjonowania instalacji i urządzeń elektrycznych w KPP w Kłobucku i jednostkach podległych oraz zgłaszanie ewentualnych awarii w tym zakresie bezpośredniemu przełożonemu w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości funkcjonowania KPP w Kłobucku i jednostek podległych.
Warunki pracyPraca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 – 15.30. Stanowisko pracy wyposażone jest w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Wysiłek fizyczny, praca w terenie. Wejście do budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłobucku znajdujące się przy ulicy Bohaterów Bitwy pod Mokrą jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Zespole Łączności i Informatyki usytuowane jest na I piętrze. W budynku pomiędzy parterem a I i II piętrem brak windy. Pomieszczenia sanitarne znajdujące się na I piętrze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych (pomieszczenie sanitarne przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze.
Wynagrodzenie zasadnicze : 2053,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do
20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty należy składać/przesyłać z dopiskiem na kopercie: Konkurs na stanowisko
Inspektor Zespołu Łączności i Informatyki (w przypadku osobistego dostarczenia oferty do urzędu należy ją złożyć w godzinach 07.30 – 15.30 na stanowisku kierowania - u dyżurnego jednostki). Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni
telefonicznie o ich terminie. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty złożone przez kandydatów w ramach naboru nie podlegają zwrotowi.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (34) 310 92 18.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie o profilu informatycznym
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
- Biegła znajomość obsługi komputera (podstawowe aplikacje biurowe)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- dyspozycyjność
- komunikatywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyw tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-08-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu