Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Katowicach

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw związanych z gospodarką finansową w Zespole Finansów i Zaopatrzenia

40-038 Katowice Ul. Lompy 19

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządza listy należności na podstawie decyzji, wniosków ,rozkazów personalnych i rachunków, celem przekazania wydziałom merytorycznym do wypłaty należności,
  • dokonuje kontroli formalno-rachunkowej rachunków za koszty krajowej podróży służbowej w celu sprawdzenia prawidłowości naliczeń,
  • prowadzi dokumentację w zakresie badań specjalistycznych dla policjantów w celu uzyskania zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi,
  • opracowuje, sprawdza pod względem formalnym dokumenty będące podstawą wypłaty dodatkowych należności w celu sporządzenia list,
  • sporządza i wydaje zaświadczenia o zarobkach funkcjonariuszom/pracownikom zatrudnionym w KMP Katowice w celu przekazania zainteresowanym,
  • sporządza wnioski i kompletuje dokumentację z asysty komorniczej celem przekazania do wydziału merytorycznego,
  • przyjmuje i weryfikuje wnioski o pożyczkę do KKOP i comiesięcznie sporządzanie listy wnioskodawców do KKOP.


Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, telefon,kserokopiarkę. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy. Do czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań należą zagrożenie korupcją oraz permanentna obsługa klientów zewnętrzych. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku „A” KMP w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Budynek A nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów oraz brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Koniecznie dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Opatrz własnoręcznym podpisem list motywacyjny i wymagane oświadczenia oraz wskaż w liście motywacyjnym: stanowisko, komórkę, jednostki organizacyjną oraz numer ogłoszenia BIP KPRM.
Prześlij swoją ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego – decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/a do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w komórkach finansowych lub powyżej 4 lat w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność komunikowania się,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • rzetelność i terminowość,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-06-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Katowicach
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Lompy 19
    40-038 Katowice

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/06/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi