Opis stanowiska pracy


Okręgowy Urząd Górniczy w Katowicach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Okręgowy Urząd Górniczy
ul. Obroki 87
40-833 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu, związanej z wysyłaniem przesyłek za pośrednictwem poczty oraz dokonywanie ich ewidencji w komputerowym systemi obsługi dokumentów, przyjmowanie dokumentaji od referentów spraw i jej kompletowanie, w celu zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania,
  • gromadzenie i ewidencjonowanie akt spraw w teczkach i segregatorach oraz przechowywanie i przygotowywanie akt do przekazania ich do archiwum zakładowego, w celu zapewnienia właściwej archiwizacji dokumentacji Urzędu
  • przyjmowanie gotówki do kasy, dokonywanie wpłat w ramach posiadanych środków pogotowia kasowego na dany dzień, w celu zapewnienia prawidłowego regulowania zobowiązań finansowych Urzedu,
  • kompletowanie dokumentów związanych z przeprowadzanymi w Urzędzie postępowaniami kwalifikacyjnymi związanymi ze stwierdzaniem kwalifikacji górniczych, w celu zapewnienia właściwej pracy Urzędu.


Warunki pracy

• duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
• wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji,
• praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego,
• permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
• budynek Urzędu dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Inne informacje:
• w ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu
• oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
• wzór oświadczenia jest zamieszczony na stronie internetowej www.wug.gov.pl
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane
• zakwalifikowane kandydatki lub zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 788 98 51
• informacja o metodach i technikach naboru:
- sprawdzenie wymagań formalnych oraz wymagań dodatkowych - analiza dokumentów
- sprawdzenie wiedzy - test wiedzy
- sprawdzenie umiejętności obsługi komputera - wykonanie zestawu zadań na komputerze
- sprawdzenie kompetencji - wywiad kompetencyjny w zakresie następujących kompetencji: skuteczna komunikacja, asertywność, samodzielność i inicjatywa
- sprawdzenie dotychczasowego doświadczenia zawodowego - rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustruktyryzowany
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
(powyżej 3 lat) doświadczenia zawodowego przy obsłudze sekretariatu lub kancelarii

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów w niezbędnym zakresie, dotyczących: funkcjonowania administracji publicznej w tym urzędów górniczych i ich zadań wynikających z obowiązujących przepisów,
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw: o służbie cywilnej i ochronie danych osobowych,
  • Skuteczna komunikacja,
  • Asertywność,
  • Samodzielność i inicjatywa,
  • Umiejętność obsługi komputera, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs specjalistyczny w zakresie prowadzenia archiwum


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi