Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej GórzeKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor58-400 Kamienna Góra, ul. Lubawska 6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenia elektronicznego dziennika korespondencyjnego oraz przekazywania dokumentów zgodnie z dekretacją
- prowadzenia obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału
- przygotowywanie poczty miejskiej i specjalnej Wydziału
- gospodarka mandatami - w zakresie pobierania i rozliczania formularzy, prowadzenia ewidencji wydawanych i przyjmowanych formularzy, sporządzanie sprawozdań okresowych
Warunki pracypraca administracyjno-biurowa,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiary czasu pracy,
praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku,
stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze budynku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu) ,
2. złożone dokumenty nie będą zwracane,
3. wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie o terminach poszczególnych etapów naboru,
4. dodatkowe informacje: tel. 75 7448254
Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej Górze nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz www.kamienna-gora.policja.gov.pl oraz https://nabory.kprm.gov.pl/.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów dot. obsługi kancelaryjno-biurowej
- Umiejętność interpretowania przepisów i stosowanie prawa w praktyce
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność
- umiejętność organizacji pracy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-09-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu