Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw administracyjno - kadrowych zespól administracyjny


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu ma na celu zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w PIW, wsparcie bieżące pracy PLW i pracowników PIW
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą działu kadr ma na celu prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników oraz spraw wynikających ze stosunku pracy zatrudnionych w PIW
  • Obsługa archiwum zakładowego ma na celu gromadzenie, przyjmowanie i archiwizowanie dokumentów PIW
  • Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych w celu dostarczenia prawidłowych danych
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą samochodów służbowych PIW i wydawaniem delegacji w celu dostarczenia prawidłowych danych
  • Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją z zakresu zamówień publicznych


Warunki pracy

- Praca biurowa


- Praca przy komputerze i innych powszechnie stosowanych sprzętach biurowych


- Praca w siedzibie urzędu


- Bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych (toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne, administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B (czynne prowadzenie pojazdu)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B (czynne prowadzenie pojazdu)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • prawo jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Wojewódzka 5a
    58-560 Jelenia Góra

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi