Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wielkopolskim

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Rakoniewicka 31, 62-065 Grodzisk Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego,
  • prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych,
  • obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej,
  • prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi,
  • nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych,
  • sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych i nadzorowanych spraw oraz prowadzenie ewidencji kierowców i posiadanych przez nich uprawnień,
  • organizowanie przeglądów, badań, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego, sprzętu ochrony dróg oddechowych i innych urządzeń, sprzętu i instalacji technicznych,
  • bieżące analizowanie stanu technicznego pojazdów oraz sprzętu i przedstawienie wniosków w tym zakresie,
  • prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku, okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji tego majątku oraz likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mundurowej magazynowej i magazynu głównego Komendy,
  • prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
  • nadzorowanie spraw związanych z systemami łączności i informatyką.


Warunki pracy

• Praca administracyjno -biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do
15.30 w siedzibie tut. jednostki ( na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w
godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej) ,
• Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,
• Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,
• Oświetlenie naturalne i sztuczne,
• Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
• Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,
• Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne
urządzenia biurowe,
• Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku,
• Toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy - konieczność
poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych
urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z III etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów,
• etap II - test wiedzy obejmujący znajomość przepisów z zakresu Ustawy o PSP, Ustawy o służbie cywilnej oraz sprawdzenie umiejętności obsługi programów komputerowych,
• etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 25.04.2018r. (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru. Dokumenty (list motywacyjny oraz oświadczenia) muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu do dnia 30.04.2018 r. zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II lub III oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 061 222 06 43

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów: Ustawa o PSP, Ustawa o służbie cywilnej,
  • Biegła obsługa komputera (dobra znajomość pakietu MS Office)
  • Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki transportowej i materiałowej;
  • Znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych;
  • Znajomość przepisów dot. ewidencji środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • Odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy,
  • Komunikatywność i kultura osobista,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie prawa jazdy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi