Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku WielkopolskimKomendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Rakoniewicka 31, 62-065 Grodzisk Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego,
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych,
- obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej,
- prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi,
- nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych,
- sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych i nadzorowanych spraw oraz prowadzenie ewidencji kierowców i posiadanych przez nich uprawnień,
- organizowanie przeglądów, badań, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego, sprzętu ochrony dróg oddechowych i innych urządzeń, sprzętu i instalacji technicznych,
- bieżące analizowanie stanu technicznego pojazdów oraz sprzętu i przedstawienie wniosków w tym zakresie,
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku, okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji tego majątku oraz likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mundurowej magazynowej i magazynu głównego Komendy,
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
- nadzorowanie spraw związanych z systemami łączności i informatyką.
Warunki pracy• Praca administracyjno -biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do
15.30 w siedzibie tut. jednostki ( na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w
godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej) ,
• Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,
• Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,
• Oświetlenie naturalne i sztuczne,
• Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
• Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,
• Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne
urządzenia biurowe,
• Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku,
• Toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy - konieczność
poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych
urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z III etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów,
• etap II - test wiedzy obejmujący znajomość przepisów z zakresu Ustawy o PSP, Ustawy o służbie cywilnej oraz sprawdzenie umiejętności obsługi programów komputerowych,
• etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 25.04.2018r. (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru. Dokumenty (list motywacyjny oraz oświadczenia) muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu do dnia 30.04.2018 r. zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II lub III oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 061 222 06 43
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów: Ustawa o PSP, Ustawa o służbie cywilnej,
- Biegła obsługa komputera (dobra znajomość pakietu MS Office)
- Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- Prawo jazdy kat. B,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki transportowej i materiałowej;
- Znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych;
- Znajomość przepisów dot. ewidencji środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych;
- Odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy,
- Komunikatywność i kultura osobista,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie prawa jazdy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2018-04-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu