Opis stanowiska pracy
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie WielkopolskimDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw rekompensat w Wydziale Gospodarki NieruchomościamiLubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Rozpatrywanie spraw związanych z realizacją prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej
- Przygotowywanie postanowień i decyzji w sprawach dotyczących potwierdzania prawa do rekompensaty
- Prowadzenie Wojewódzkiego Rejestru Uprawnionych do Rekompensaty oraz przyjmowanie interesantów w sprawach dotyczących potwierdzania prawa do rekompensaty
- Weryfikacja operatów szacunkowych, sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych, pozostawionego mienia
- Zamieszczanie adnotacji o wybranej formie realizacji prawa do rekompensaty na decyzjach wydanych przez wojewodę, starostę, prezydentów miast oraz zaświadczeniach wydanych przez kierowników urzędów rejonowych umożliwiającej wypłaty rekompensat dla osób uprawnionych
- Przygotowywanie merytorycznego uzasadnienia w przypadku wniesienia odwołań przez strony w sprawach potwierdzania prawa do rekompensaty celem kierowania ich do organów odwoławczych, sądów administracyjnych
- Przygotowywanie uzasadnień, wyjaśnień oraz odpowiedzi na wnioski, pozwy i skargi
- Przygotowywanie uzasadnień do wniosków o stwierdzenie nieważności decyzji starostów i kierowników urzędów rejonowych o nabytych prawach do rekompensaty
Warunki pracy- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych: osoby fizyczne lub pełnomocnicy - prawnicy
- Stres związany z obsługą trudnego klienta
- Zagrożenie korupcją
- Rozpatrywanie spraw złożonych dot. spraw majątkowych
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Pomieszczenia biurowe zlokalizowane na XV piętrze
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu,
• Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• List motywacyjny powinien być odręcznie podpisany
• W przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną, wszystkie oświadczenia oraz dokumenty, na których wymagany jest odręczny podpis, muszą być podpisane bezpiecznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym. Brak podpisów spowoduje odrzucenie aplikacji.
• Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie
• Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 785 16 24.
• Proponowane wynagrodzenie – kwota wynagrodzenia zasadniczego nie mniej niż 3400 zł brutto (dodatkowo do wynagrodzenia zasadniczego wypłacany jest dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami od 5% do 20% wysokości wynagrodzenia zasadniczego)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów: ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, prawa spadkowego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, postępowania przed sądami administracyjnymi, dekretów związanych m.in. z reformą rolną, ustawy o służbie cywilnej, zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: - edytora tekstów MS Word, - arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość obsługi programów prawniczych
- Umiejętność korzystania z interpretacji prawnych, wykładni i orzeczeń
- Umiejętność negocjacji
- Asertywność
- Odporność na stres
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2020-01-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.