Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ocena zgodności z przepisami prawnymi uchwał w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, przystąpienia do sporządzenia gminnego programu rewitalizacji, sporządzenia gminnego programu rewitalizacji, oceny aktualności i stopnia realizacji gminnego programu rewitalizacji, ustanowienia na obszarze rewitalizacji Specjalnej Strefy Rewitalizacji (przygotowywanie rozstrzygnięć nadzorcze w stosunku do tych uchwał)
  • przygotowywanie skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i sporządzanie wskazań w stosunku do uchwał rewitalizacyjnych z wyłączeniem miejscowego planu rewitalizacji i art. 7 ustawy o rewitalizacji w przypadku nieistotnego naruszenia prawa oraz reprezentuje organ na rozprawach sądów administracyjnych, a także opiniuje projekty gminnych programów rewitalizacji w zakresie zgodności z zadaniami rządowymi służącymi realizacji celu publicznego określonego w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
  • prowadzenie postępowań odwoławczych oraz postępowań nadzwyczajnych (wznowieniowych, nieważnościowych), w tym dokonywanie oceny zgodności planowanego zamierzenia inwestycyjnego z ustaleniami decyzji o warunkach zabudowy lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przygotowywanie decyzji kończących te postępowania oraz reprezentuje organ na rozprawach sądów administracyjnych w przypadku zaskarżenia decyzji
  • prowadzenie kontroli (problemowe, kompleksowe, doraźne) organu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji (starosty)
  • uczestniczenie w rozprawach administracyjnych w celu rozstrzygnięcia spornych interesów uczestników procesu budowlanego
  • współpraca z organami nadzoru budowlanego i uczestniczy w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych w celu realizacji inwestycji zgodnie z prawem
  • współpraca z konserwatorem zabytków w celu zapewnienia ochrony obiektom wpisanym do rejestru zabytków i do gminnej ewidencji zabytków
  • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i skargi powszechne w celu wyjaśnienia spraw związanych z ruchem budowlanym


Warunki pracy

- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- różne interpretacje przepisów w rozstrzygnięciach organów nadrzędnych i wyrokach sądów administracyjnych
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie
  • komunikatywność w mowie i piśmie
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność negocjacji i argumentowania
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • znajomość przepisów prawa: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o własności lokali, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy o rewitalizacji, ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego
  • znajomość ustawy o słuzbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisów związanych
  • posiadanie uprawnień budowlanych
  • 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze budownictwa lub prawa lub geodezji lub administracji lub gospodarki przestrzennej lub ekonomii


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie uprawnień budowlanych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi