Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim

Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Wojewódzka PSP
ul. Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie list płac i innych należności dla pracowników i funkcjonariuszy oraz prowadzenie związanej z tym ewidencji; naliczenia i rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami w powyższym zakresie;
  • Obsługa kasy KW PSP Gorzów Wlkp. zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki kasowej;
  • Sporządzanie płatności bezgotówkowych za pomocą systemów bankowości elektronicznej;
  • Sporządzanie sprawozdań i informacji na potrzeby urzędów, Komendy Głównej PSP, komend powiatowych/miejskich;
  • Udział w planowaniu budżetu dla Komend Powiatowych i Miejskich PSP - zestawienia materiałów planistycznych i wykonawczych;
  • Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania;
  • Prowadzenie obsługi finansowej funduszu socjalnego emerytów PSP.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w godzinach 7.30-15.30
- narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz klientami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety)


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w sekretariacie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Rekrutacja - inspektor w wydziale finansów”, imię i nazwisko.

Wynagrodzenie zasadnicze brutto w okresie próbnym 2.620 zł + dodatek stażowy.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.
Wszelkie zapytania dotyczące naboru można kierować do sekcji ds. kadr KW PSP:
- st. kpt. mgr Magdalena Zyk – kierownik sekcji ds. kadr, tel. 95 733 83 11
- asp. mgr Dominika Mazurkiewicz – starszy inspektor, tel. 95 733 83 13



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość procedur- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i PDOF
  • bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internet)
  • umiejętność obsługi programu PŁATNIK
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • umiejętność dobrej organizacji pracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi