Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie Sekretariatu Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych oraz realizacja zadań wynikających z Regulaminu Komisji oraz zarządzeń składów orzekających i Przewodniczącego;
  • organizowanie i obsługa posiedzeń Wojewódzkiej Komisji (w tym m.in. zabezpieczenie odpowiednich warunków technicznych oraz protokołowanie posiedzeń Komisji);
  • pozyskiwanie opinii na potrzeby Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych osób wskazanych na liście Rzecznika Praw Pacjenta albo konsultanta wojewódzkiego w danej dziedzinie medycyny, farmacji lub innej mającej zastosowanie w ochronie zdrowia, w tym przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych w tym zakresie;wstępna weryfikacja pod względem formalnym wniosków o ustalenie zdarzenia medycznego wpływających do Wojewódzkiej Komisji;
  • prowadzenie spraw dotyczących opłaty za wniosek o ustalenie zdarzenia medycznego, na poczet kosztów postępowania przed Wojewódzką Komisją do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych oraz współdziałanie w planowaniu oraz rozliczaniu dochodów i wydatków dot. Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych;
  • organizowanie naborów oraz realizowanie zadań związanych z powoływaniem i odwoływaniem członków Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych;
  • realizacja zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.


Warunki pracy

- permanentna obsługa klienta zewnętrznego,
- praca pod presją czasu,
- narażenie na stres,
- zagrożenie korupcją,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/ 71 15 263.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w ochronie zdrowia lub administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących kompetencji wojewody w zakresie ochrony zdrowia,
  • znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
  • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego i postępowania cywilnego,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point,
  • skrupulatność i dokładność,
  • wysoka kultura osobista,
  • systematyczność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • odporność na stres
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność planowania i zarządzania czasem


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi