Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wielkopolskim

Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wlkp.
ul. Kosynierów Gdyńskich 75
66-400 Gorzów Wielkopolski


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • prowadzenie postępowań administracyjnych odwoławczych dotyczących decyzji i postanowień wydanych przez powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego (odwołania i zażalenia od rozstrzygnięć organu I instancji),
  • • prowadzenie postępowań administracyjnych dla których LWINB jest organem I (pierwszej) instancji w trybie nadzwyczajnym w celu uchylenia lub zmiany decyzji ostatecznej bądź stwierdzenia nieważności decyzji,
  • • sprawowanie nadzoru nad postępowaniem egzekucyjnym prowadzonym przez podległe jednostki w celu prawidłowego ich wykonania,
  • • przygotowanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu obrony stanowiska LWINB wydanego w trybie odwoławczym,
  • • przeprowadzanie kontroli organów szczebla powiatowego (starostów) jako organów administracji architektoniczno – budowlanej w celu wykonywania ustawowych zadań nałożonych na LWINB,
  • • przeprowadzanie kontroli Powiatowych Inspektorów Nadzoru Budowlanego dotyczących m.in.: prawidłowości prowadzonych postępowań administracyjnych, wydawanych w ich toku decyzji i postanowień, prawidłowości załatwiania skarg i terminowości,
  • • przygotowywanie projektów decyzji i postanowień oraz przedkładanie przełożonemu do merytorycznej i formalnej kontroli,
  • • przygotowywanie projektów pism w trakcie prowadzonego postępowania odwoławczego, wyjaśnianie stanu faktycznego w prowadzonej sprawie.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
• zagrożenie korupcją,
• praca w terenie podczas wykonywania czynności kontrolnych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• występują bariery architektoniczne tj. ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,
• budynek 3-kondygnacyjny – brak windy, wejście po schodach,
• brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
• na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Nabór jest trzyetapowy
etap 1: weryfikacja formalna złożonych ofert,
etap 2: test wiedzy,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,2 kwoty bazowej w KSC oraz dodatek stażowy do 20% uzależniony od indywidualnego stażu pracy.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko INSPEKTOR w Wydziale Orzecznictwa i Kontroli Organów Administracji i Nadzoru Budowlanego”.

List motywacyjny, życiorys/CV oraz oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane
i opatrzone aktualną datą. Wzory oświadczeń można pobrać ze strony WINB w Gorzowie Wlkp. www.gorzow.winb.gov.pl (zakładka – druki do pobrania).

Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Uprzejmie informujemy, że kandydaci spełniający wymagania formalne będą powiadomieni
o terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru. Brak odpowiedzi jest równoznaczny
z niezakwalifikowaniem kandydata do kolejnego etapu.

Oferty odrzucone można odbierać w WINB w Gorzowie Wlkp. do trzech miesięcy od daty zakończenia naboru. Oferty nieodebrane zostaną po tym terminie komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu: +48 609048805 (p. Rafał Szymański – specjalista ds. kadr) lub +48 95 7115463 (sekretariat LWINB).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w branży budowlanej lub w administracji publicznej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • • znajomość następujących ustaw: Prawo budowlane, Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • • umiejętność obsługi komputera,
  • • umiejętność współdziałania w ramach zespołu zadaniowego,
  • • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • • samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
  • • umiejętność argumentowania,
  • • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • uprawnienia budowlane,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi