Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw administrowania systemami i sieciami w Referacie Wspomagającym

38-300 Gorlice ul.11 Listopada 56

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administruje i utrzymuje w sprawności systemy informatyczne wymienione w odpowiednich decyzjach Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach
  • administruje bazami danych funkcjonujacymi w KPP w Gorlicach
  • instaluje, konfiguruje i utrzymuje w sprawności technicznej sprzęt informatyczny będący na wyposażeniu KPP w Gorlicach i jednostek podległych
  • dokonuje sprawdzeń w systemach informatycznych Policji
  • administruje folderem zawierającym decyzje Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, kierowanie pojazdami służbowymi



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie będzie możliwe po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne".



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach
    ul. 11 Listopada 56
    38-300 Gorlice

    w godz. od 8.00 do 15.00 - biuro podawcze od poniedziałku do piątku

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/07/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi