Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Giżycku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Zespół do spraw Administracyjno-Gospodarczych

Komenda Powiatowa Policji w Giżycku ul. 1-go Maja 26, 11-500 Giżycko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności związanych ze sprawdzaniem pod względem formalnym i rachunkowym faktur oraz innych dokumentów finansowych stanowiących podstawę do uregulowania należności finansowych z tytułu wykonanych dostaw usług i innych świadczeń oraz przekładanie tych dokumentów właściwym przełożonym do zatwierdzenia i nadawanie im dalszego biegu w celu terminowego opłacania
  • Rozliczanie należności finansowych dla osób występujących w charakterze biegłego i biorących udział w okazaniach, sporządzanie formularzy podatkowych PIT dla tych osób włącznie z przekazaniem do jednostki nadrzędnej
  • Rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych i sporządzanie list wypłat za podróże służbowe policjantów i pracowników policji, obliczanie należności dla policjantów za przejazd do szkoły oraz prowadzenie dokumentacji i sporządzanie list wypłat dla policjantów w ramach przyznanych nagród uznaniowych
  • Rozliczanie kosztów prywatnych rozmów telefonicznych z telefonów służbowych, obciążanie, prowadzenie ewidencji za prywatne rozmowy telefoniczne
  • Rozliczanie należności finansowych z tytułu kosztów stawiennictwa osób wezwanych w charakterze świadka i naliczanie stawek opłat za korzystanie ze środowiska i sporządzanie w tym zakresie sprawdozdań
  • Przygotowywanie wniosków w zakresie przyjmowania darowizn oraz środków finansowych i rzeczowych w ramach Fnduszu Wparcia Policji
  • Prowadzenie postępowań w sprawach szkód dotyczących spraw finansowych oraz przygotowywanie wniosków o zawarcie umów cywilno-prawnych na dostawy lub usługi i rozliczanie zawartych umów zleceń
  • Sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, naliczanie odpisu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dotyczącej ZFŚS
  • Obsługiwanie dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych policjantów, wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla policjantów i pracowników
  • Ewidencjonowanie kosztów utrzymania obiektów służbowych, sporządzanie okresowych sprawozdań w tym zakresie oraz prowadzenie kosztów utrzymania obiektów


Warunki pracy

Czas pracy 8 godzin, praca administracyjno-biurowa, komputer, praca przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba poruszania się pieszego na terenie zewnętrznym budynku oraz pomiędzy kondygnacjami. Budynek posiada trzy kondygnacje, bariery architektoniczne (schody, budynek nie posiada windy oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich), praca przy sztucznym oświetleniu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
-Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie;
-Złożone dokumenty nie będą zwracane;
- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych
-Kandydatki /kandydaci , którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej (w zakresie wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;
-zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych KPP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;
-techniki i metody naboru:
-weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
-rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze + dodatek z tytułu wysługi lat pracy zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej: 1 ,4641 co wynosi 2974, 99 + procent wysługi
-Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydatki/kandydata;
-Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje: tel:477352225

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
W obszarze administracji lub związanym z obsługą finansowo - księgową

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Terminowość, umiejętność pracy własnej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa programów komputerowych dotyczących finansów
  • Odpowiedzialność, skrupulatność i dociekliwość


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgony na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Giżycku, ul 1 -go Maja 26, 11-500 Giżycko z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko inspektora Zespołu do spraw Administracyjno-Gospodarczych

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi