Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie potrzeb komórek organizacyjnych w zakresie druków urzędowych formularzy, oprawy introligatorskiej, powielania dokumentów, pieczątek, wizytówek, kalendarzy, tablic i napisów informacyjnych, ogłoszeń prasowych oraz notarialnych poświadczeń dokumentów
  • prowadzenie rozliczeń dotyczących telefonów stacjonarnych i komórkowych, modemów do laptopów, dostępu do sieci internet, dzierżawy łącz telefonicznych i teleinformatycznych, dzierżawy miejsca w otworze kanalizacji telekomunikacyjnej wraz z wystawianiem faktur za rozmowy prywatne i ponad limit w programie komputerowym ZSI UNISOFT
  • prowadzenie rejestru odbiorników radiowych i telewizyjnych, w oparciu, o który dokonuje opłat abonamentu RTV
  • likwidowanie nieaktualnych pieczątek oraz sporządzanie protokołów z dokonanych czynności
  • prowadzenie gospodarki składnikami mundurowymi
  • prowadzenie spraw dotyczących umów najmu, dzierżawy lub użyczenia obiektów przeznaczonych dla służb funkcjonujących na morskich przejściach granicznych w tym refakturuje faktury w programie komputerowym „UNISOFT-fakturowanie”
  • prowadzenie spraw dotyczących wykorzystywania pomieszczeń stanowiących zaplecze dla ekip uczestniczących w akcjach przeciwlodowych i przeciwsztormowych
  • opracowywanie danych do sprawozdań i planów w zakresie wykonywanych zadań


Warunki pracy

Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda, - brak podjazdu, - schodołaz
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, - drzwi odpowiedniej szerokości, - miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2 156,79 - 2 460,35 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 72/70 lub 58 355 34 90.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze praca w administracji/praca biurowa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa w zakresie udzielenia zamówień publicznych i innych związanych z realizacją zadań
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych oraz programu do fakturowania
  • umiejętność pracy w zespole i analizowania dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad obsługi elektronicznego obiegu dokumentów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi