Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku

Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw organizacyjno-kancelaryjnych Wydział ds.Finansowych i Administracyjno-Kadrowych

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
ul. Dyrekcyjna 2-4
80-852 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1) prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej z WUOZ (w systemie elektronicznym EZD) oraz rozdzielanie korespondencji na poszczególnych pracowników
  • 2) współudział w prowadzeniu sekretariatu WUOZ w Gdańsku w tym obsługa urządzeń biurowych, łączenie rozmów telefonicznych, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom WUOZ,
  • 3) obsługa klientów w tym udzielanie informacji na temat sposobu wypełniania wniosków i sprawdzanie ich kompletności,
  • 4) prowadzenie rejestrów upoważnień, pełnomocnictw, skarg, wniosków i petycji, zarządzeń, informacji publicznej na wniosek,
  • 5) przygotowywanie zleceń w celu zamówień na pieczęci, tablice informacyjne,
  • 6) przygotowywanie i prowadzenie list obecności pracowników, ewidencji wyjść, delegacji służbowych,
  • 7) zapewnienie obsługi organizacyjno-recepcyjnej podczas spotkań u PWKZ,
  • 8) zbieranie zapotrzebowań od pracowników na materiały biurowe i dokonywanie ich zakupu


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa,
permanentna obsługa klienta zewnętrznego,
zagrożenie korupcją,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, niszczarka,
pokój biurowy mieści się na V piętrze budynku pięciopiętrowym, winda dojeżdża do IV piętra,
brak podjazdów, przejścia niedostosowane dla osób niepełnosprawnych,
toalety dostosowane do osób niepełnoprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail LUB numer telefonu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:. ok. 2600 zł/mies. (+ wysługa lat).

Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.

Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub e:mail o terminie przeprowadzenia testu wiedzy.


Techniki i metody naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• test wiedzy (opcjonalnie, w przypadku gdy weryfikację formalną przejdzie więcej niż 15 kandydatów)
• rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 301-62-67 wew. 39.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • • wysoki poziom kultury osobistej
  • • asertywność
  • • komunikatywność
  • • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • • umiejętność pracy w zespole
  • • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość Kodeksu postepowania administracyjnego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • oświadczenie kandydata o o wyrażeniu zgody na przetwarzanie wizerunku (tylko w przypadku złożenia życiorysu wraz ze zdjęciem)
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi