Opis stanowiska pracy


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1) prowadzenie postępowania kwalifikacyjnego kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Straży Granicznej poprzez przyjmowanie dokumentów, ich analizę, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, kierowanie na kolejne etapy postępowania w celu prawidłowego prowadzenia rekrutacji;
  • 2) prowadzenie postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej poprzez przyjmowanie dokumentów, ich analizę, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, kierowanie na kolejne etapy postępowania w celu prawidłowego prowadzenia rekrutacji
  • 3) odbieranie dokumentów, korespondencji kandydatów oraz prowadzenie ewidencji aplikacji w celu zapewnienia właściwego rejestru kandydatów do służby przygotowawczej
  • 4) opracowanie pism na polecenie kierownika sekcji w celu wsparcia w bieżącej pracy sekcji
  • 5) sporządzanie wykazu dokumentów o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym w celu przeprowadzenia brakowania oraz zniszczenia jawnych dokumentów o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym kategorii „Bc”, będących na ewidencji komórek organizacyjnych
  • 6) przeprowadzanie informacyjnych rozmów telefonicznych z kandydatami do służby w sprawach dotyczących postępowania kwalifikacyjnego, obsługiwanie poczty elektronicznej w celu udzielania odpowiedzi kandydatom zwracającym się o informację w sprawie rekrutacji
  • 7) kompletowanie i przekazywanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendantowi oraz Naczelnikowi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w sekcji
  • 8) udział w targach pracy, przygotowywanie informacji do prasy oraz na strony internetowe w celu bieżącego informowania o prowadzonym naborze


Warunki pracy

budynek III piętrowy bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca na parterze, oświetlenie dzienne i sztuczne, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika: 1.280 (tj. 2.398,52 zł.) plus dodatek za wysługę lat

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o Straży Granicznej i aktów wykonawczych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, komunikatywność, systematyczność, wnikliwość, terminowość, obsługa urządzeń biurowych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi