Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Dąbrowie Górniczej

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

41-300 Dąbrowa Górnicza Al. Piłsudskiego 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty niejawne oraz sporządza kopie, wyciągi, wypisy i odpisy z dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów niejawnych,
  • prowadzi dzienniki korespondencyjne i inne urządzenia ewidencyjne w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne,
  • sprawdza poprawność naniesienia klauzul na dokumentach niejawnych oraz poprawność opracowania w/wym. dokumentów w celu niedopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,
  • wydaje pracownikom dokumenty niejawne zgodnie z dekretacją przełożonych w celu realizacji zadań przez policjantów lub pracowników cywilnych,
  • sporządza wykazy dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnej przez policjantów i pracowników w związku z realizacją zadań służbowych w celu rozliczenia dokumentów z dziennikiem korespondencyjnym.


Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa związana z prowadzeniem ewidencji i obiegiem dokumentów niejawnych, wykonywana w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, wykonywana głównie przy świetle sztucznym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca.
Stanowisko pracy po zakończeniu remontu usytuowane będzie na III piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie Górniczej. Budynek tylko częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: winda, brak toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2053,92 zł brutto miesięcznie plus dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.
Osoby, które przejdą I etap postępowania zostaną poinformowane o dalszych etapach telefonicznie.
Planowane zatrudnienie od 01.11.2017r.
W przypadku osób, które nie posiadają poświadczenia bezpieczeństwa "ściśle tajne" zatrudnienie mozliwe dopiero po jego uzyskaniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie w Zespole Kadr i Szkolenia(032)6394219,


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE"
  • wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego
  • umiejętność pracy w Zespole
  • dokładność, odpowiedzilność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczestwa
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi