Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w CiechanowiePowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorPowiatowy Inspektorat Weterynari
w Ciechanowie
ul. Letnia 17
06-400 Ciechanów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Naliczanie i sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych , odprowadzanie składek ZUS i dokonywanie rozliczeń podatkowych. pracowników inspektoratu
- prowadzenie obsługi rachunkowo- kasowej i bankowej.
- prowadzenie rachunkowosci i sprawozdawczości finansowej. oraz inwentaryzacji, prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
- obsługa aplikacji komputerowych TREZOR, NBP, Finanse Premium , Tax Machine 2 Płatnik
- obsługa finansowo-ksiegowa lekarzy współpracujacych ,
- Windykacja należności budżetowych
- Rozliczanie dochodów budzetowych pracowników inspektoratu i lekarzy współpracujacych.
Warunki pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
- praca biurowa z użyciem komputera i innych urządzeń biurowych .
- pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych brak
oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym
i głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane
- zakwalifikowani kandydaci będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej za pomocą
poczty elektronicznej lub telefonicznie/ prosimy o wpisanie adresu mail/
- wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
- niezakwalifikowani kandydaci nie będą informowani ani telefonicznie ani poczta mail.
- nie zwracamy nadesłanych ofert.
- niezakwalifikowane oferty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy.
- osoba do kontaktu
Jolanta Górska tel. 23 672 28-56
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie Wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych oraz przepisów podatkowych.
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
praca w księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- prawo jazdy kat B
- odpowiedzialność, odporność na stres
- komukatywność, umiejętność pracy w zespole.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-08-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu