Opis stanowiska pracy


Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw gospodarki transportowej Zespołu Rozliczeniowo – Ewidencyjnego Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie dowodów rozchodowych i przychodowych produktów materiałów pędnych i smarów, księgowanie wraz z protokołami przyjęcia do magazynu oddziału.
  • Sprawdzanie zgodności stanu produktów mps pobranych przez użytkowników pojazdów i urządzeń NOSG z dokumentami wystawionymi przez magazynierów i kontrahentów.
  • Opisywanie i księgowanie faktur na zakupione produkty mps oraz sprzęt mps, określanie pozycji budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech i przekazywanie do komórki finansowej; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie budżetu z komórką finansową; wystawianie not księgowych, faktur VAT, not korygujących.
  • Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu oraz ewidencji darowizn produktów mps.
  • Prowadzenie ewidencji faktur w książce kontowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków.
  • Sporządzanie zestawień dokumentów na: nieodpłatne przychody i rozchody oraz wydanie pozostałych środków trwałych do użytkowania.
  • Przygotowywanie ewidencji magazynu do sporządzenia sprawozdań oraz dokonywanie wyceny i rozliczeń inwentaryzacji, księgowanie ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych.
  • Opracowywanie danych do sprawozdań rocznych, analiz i zestawień, kwartalnych informacji o stanie i zużyciu paliw silnikowych.


Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa, pow. 4 godzin przy obsłudze komputera, samodzielna. Reprezentowanie urzędu w bieżących kontaktach z kontrahentami w zakresie wystawianych faktur. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2600,- zł + dodatek stażowy.
Planowana data zatrudnienia: ok. 20.10.2020 r.

Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce „Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie”.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu / adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.

Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno - biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości.
  • Znajomość przepisów Działu I i II Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych, znajomość obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych i księgowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2
    22-100 Chełm

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi