Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Chełmie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kontrolowanie formularzy statystycznych pod względem merytorycznym, formalnym i logicznym w celu ustalenia czy wypełniono je zgodnie z przepisami. Gromadzenie, wprowadzanie i czuwanie nad terminowością wprowadzanych druków statystycznych powiatu chełmskiego w celu aktualizacji danych w systemie Temida
  • opracowywanie w oparciu o system komputerowy informacji dotyczących wybranych zagadnień statystyki oraz pracy dochodzeniowa - śledczej w celu zobrazowania efektów pracy wykrywczej jednostek powiatu chełmskiego
  • sporządzanie wydruków statystycznych, rejestrowanie wpływów wypełnionych formularzy i spraw pozostających w prowadzeniu, weryfikacja ich aktualności w celu przekazania ich do właściwych jednostek organizacyjnych dla celów kontrolno – ewidencyjnych
  • przeprowadzanie weryfikacji dokumentów rejestracyjnych dot. przestępstw w celu prawidłowego przygotowywania danych do wprowadzania do systemu informatycznego
  • wprowadzanie informacji podstawowych i uzupełniających o przestępstwie zgodnie z wymogami KSIP z KMP Chełm i podległych jednostek terenowych w celu aktualizacji policyjnych baz danych
  • porównywanie jakości wprowadzanych danych między systemem KSIP i Temida dotyczących wszczętych postępowań w celu wyeliminowaniu błędów
  • sukcesywne przeprowadzanie weryfikacji danych dotyczących rejestracji procesowych: osób, rzeczy wprowadzonych do bazy KSIP
  • wprowadzanie i monitorowanie rejestracji osób poszukiwanych na podstawie dokumentów źródłowych, prowadzenie rejestru w/w dokumentów oraz skanowanie i wprowadzanie zdjęć osób na podstawie druków PKR14 w celu aktualizacji baz danych


Warunki pracy

Praca biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (082) 560-10-52.

Proponowane wynagrodzenie : mnożnik kwoty bazowej 1,00 co daje 2000,00 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat. List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Chełmie lub przesyłać pocztą pod wskazany powyżej adres.

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (decyduje data wpływu do ZKiSz KMP w Chełmie) nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
KMP w Chełmie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
związane z pracą na stanowisku komputerowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi sprzętu komputerowego
  • komunikatywność
  • samodzielność
  • dokładność
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia dowodu osobistego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi