Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Busku Zdroju

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul. Mickiewicza 19 28-100 Busko-Zdrój

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie siecią komputerową i stanowiskami komputerowymi w celu właściwego ich funkcjonowania.
  • zapewnienie sprawności technicznej urządzeń i systemów informatycznych w celu prawidłowego ich funkcjonowania.
  • obsługa policyjnych i pozapolicyjnych systemów informatycznych w celu uzyskiwania informacji w nich zawartych.
  • zapewnienie sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej w celu prawidłowego ich funkcjonowania.
  • planowanie i dokonywanie zapotrzebowania na sprzęt, narzędzia oraz materiały eksploatacyjne łączności i informatyki w celu zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania.
  • prowadzenie ewidencji sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki w celu właściwego ich obiegu.
  • realizacja zadań w zakresie wprowadzania danych, sprawdzeń, analiz i typowań w celu właściwej realizacji zadań policjantów i pracowników jednostki.
  • nadzór nad pracą centrali telefonicznej i urządzeń teletransmisyjnych w celu właściwego ich funkcjonowania.


Warunki pracy

praca wewnątrz i na zewnątrz budynku, praca przy komputerze, praca biurowa

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, w zaklejonej podpisanej kopercie, własnoręcznie podpisanych oraz opatrzonych datą oświadczeń i listu motywacyjnego. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracana. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.buskozdroj.kpp.policja.gov.pl. Zatrudnienie nowego pracownika w KPP może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ poufne”


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie sprzętu i oprogramowania,
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows,
  • Dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, Open Office,
  • Znajomość urządzeń telekomunikacyjnych i teletransmisyjnych (centrali telefonicznej, siłowni telekomunikacyjnej, urządzeń pośredniczących i urządzeń końcowych),
  • Umiejętność wykorzystania okablowania strukturalnego, umiejętność obsługi urządzeń łączności radiotelefonicznej VHF,
  • Programowanie, instalacja oraz naprawa radiotelefonów samochodowych i stacjonarnych,
  • Skuteczna komunikacja, umiejętność organizacji pracy zespołowej, umiejętność rozwiązywania problemów, szybkie działanie w sytuacji problemowej, umiejętność podejmowania decyzji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi