Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Białymstoku

Podlaski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw prowadzenia archiwum zakładowego i awansu zawodowego nauczycieli w Wydziale Kadr i Organizacji

Kuratorium Oświaty w Białymstoku
15-950 Białystok
Rynek Kościuszki 9


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie archiwum kuratorium oświaty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności: przyjmowanie akt z poszczególnych wydziałów kuratorium, przekazywanie akt kat. A do Archiwum Państwowego,
  • przejmowanie dokumentacji do archiwum kuratorium w postaci elektronicznej i w postaci nieelektronicznej ze składu chronologicznego do archiwum na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego,
  • realizowanie zadań związanych z postępowaniem o nadanie nauczycielom mianowanym stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, w tym: rejestrowanie wniosków, dokonywanie analizy formalnej wniosków, prowadzenie rejestru wydanych akceptacji i decyzji, przygotowywanie umów z ekspertami,
  • przygotowywanie projektów zaświadczeń i świadectw pracy na podstawie dokumentacji znajdującej się w archiwum,
  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków Kuratora o nadanie tytułu honorowego profesora oświaty,


Warunki pracy

• stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
• praca w siedzibie urzędu (parter budynku biurowego, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych),
• praca przy komputerze,


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. sprawdzian wiedzy i umiejętności ( test, rozmowa kwalifikacyjna)
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (85) 748 48 07.
Kandydatki/kandydaci muszą spełniać wszystkie wymagania niezbędne jak również złożyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne

Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2 800 zł brutto.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 1,5 roku pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej, prowadzenia archiwum, ustawy-Karta Nauczyciela, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • biegła umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe administracyjne – w przypadku posiadania.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-02-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty,
    Rynek Kościuszki 9
    15-950 Białystok
    Oferty pracy na wolne stanowisko można przesłać listem z dopiskiem „Oferta pracy
    w służbie cywilnej - inspektor” lub złożyć osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej - inspektor” w sekretariacie – I piętro pokój nr 204, w określonym w ogłoszeniu terminie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi