Opis stanowiska pracy
Kuratorium Oświaty w BiałymstokuPodlaski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw prowadzenia archiwum zakładowego i awansu zawodowego nauczycieli w Wydziale Kadr i OrganizacjiKuratorium Oświaty w Białymstoku
15-950 Białystok
Rynek Kościuszki 9
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie archiwum kuratorium oświaty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności: przyjmowanie akt z poszczególnych wydziałów kuratorium, przekazywanie akt kat. A do Archiwum Państwowego,
- przejmowanie dokumentacji do archiwum kuratorium w postaci elektronicznej i w postaci nieelektronicznej ze składu chronologicznego do archiwum na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego,
- realizowanie zadań związanych z postępowaniem o nadanie nauczycielom mianowanym stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, w tym: rejestrowanie wniosków, dokonywanie analizy formalnej wniosków, prowadzenie rejestru wydanych akceptacji i decyzji, przygotowywanie umów z ekspertami,
- przygotowywanie projektów zaświadczeń i świadectw pracy na podstawie dokumentacji znajdującej się w archiwum,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków Kuratora o nadanie tytułu honorowego profesora oświaty,
Warunki pracy• stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
• praca w siedzibie urzędu (parter budynku biurowego, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych),
• praca przy komputerze,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. sprawdzian wiedzy i umiejętności ( test, rozmowa kwalifikacyjna)
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (85) 748 48 07.
Kandydatki/kandydaci muszą spełniać wszystkie wymagania niezbędne jak również złożyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2 800 zł brutto.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
powyżej 1,5 roku pracy w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej, prowadzenia archiwum, ustawy-Karta Nauczyciela, kodeksu postępowania administracyjnego,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe administracyjne – w przypadku posiadania. Dokumenty należy złożyć do: 2020-02-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty,
Rynek Kościuszki 9
15-950 Białystok
Oferty pracy na wolne stanowisko można przesłać listem z dopiskiem „Oferta pracy
w służbie cywilnej - inspektor” lub złożyć osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej - inspektor” w sekretariacie – I piętro pokój nr 204, w określonym w ogłoszeniu terminie