Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w BiałymstokuKomendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Wojewódzka Policji
w Białymstoku
ul. Sienkiewicza 65
15-003 Białystok
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów jawnych oraz zawierających informacje niejawne z komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku i jednostek Policji woj. podlaskiego.
- Opracowywanie opinii w zakresie udostępniania materiałów będących w zasobach archiwalnych uprawnionym podmiotom, w tym sądom i prokuraturom.
- Znoszenie lub dokonywanie zmian klauzul tajności na materiałach niejawnych pozostających w dyspozycji archiwum oraz odnotowanie faktu zniesienia lub zmiany klauzuli tajności dokumentów w rejestrach (ewidencjach) dokumentów.
- Wykonywanie kwerendy zasobu archiwalnego do celów służbowych, publicystycznych i naukowo-badawczych dla uprawnionych podmiotów policyjnych i pozapolicyjnych.
- Dokonywanie weryfikacji protokołów brakowania akt kat. „B” z podległych jednostek Policji i dokumentów kat. „BC” wytworzonych w komórkach organizacyjnych KWP w Białymstoku.
- Analiza i weryfikacja dokumentacji zgromadzonej w zasobie archiwalnym dotyczącą Służby Bezpieczeństwa i Milicji Obywatelskiej.
- Organizacja i realizacja konwojów z dokumentacją niearchiwalną kategorii „B” po upływie okresu jej przechowywania, do właściwych zakładów utylizacji.
- Przeprowadzanie skontrum zasobu archiwalnego w celu porównania stanu ewidencyjnego ze stanem faktycznym oraz sporządzanie informacji odzwierciedlających ruch akt archiwalnych kategorii „A” i „B” oraz w przypadku powstania rozbieżności wyjaśnienie i korygowanie błędów.
Warunki pracyKontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych urzędu.
Stanowisko usytuowane jest na III piętrze budynku jednostki.
Narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniach służących do przechowywania materiałów archiwalnych, wykonywanie czynności związanych z przeglądem materiałów oraz ich przemieszczaniem.
Bariera architektoniczna: w budynku urzędu brak jest windy, materiały przechowywane są w kilku odrębnych pomieszczeniach usytuowanych na różnych kondygnacjach.
Warunki dodatkowe: praca przy sztucznym oświetleniu, kurz.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru oraz skorzystania z zamieszczonych wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie BIP KWP
w Białymstoku (www.bip.bialystok.kwp.policja.gov.pl/wolne stanowiska pracy w SC).
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego.
Proponowane wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi nie mniej niż 2061,22 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 670 36 04.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji na stanowiskach biurowych
pozostałe wymagania niezbędne:- Wiedza z zakresu przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i przepisów wykonawczych wydanych na tej podstawie oraz ochronie informacji niejawnych, kodeksu postępowania administracyjnego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Przeszkolenie specjalistyczne z zakresu archiwistyki.
- Umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia oraz komunikatywność.
- Obsługa komputera na poziomie podstawowym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-10-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu