Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Białystok
Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
ul. Sienkiewicza 65


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie i obsługa klientów oraz gości przybywających do Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku.
  • Prowadzenie terminarza spotkań Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku.
  • Organizowanie pracy sekretariatu w zakresie administracyjno – biurowym, zaopatrywanie w materiały biurowe i inne artykuły zgodnie z zapotrzebowaniem.
  • Przyjmowanie i doręczanie Zastępcom Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku pism i dokumentów przedkładanych do podpisu lub akceptacji przez kierowników komórek organizacyjnych KWP i przekazywanie ich właściwym adresatom.
  • Prowadzenie określonej przepisami i potrzebami służby dokumentacji, kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie do archiwum spraw ostatecznie załatwionych.
  • Przyjmowanie korespondencji adresowanej do Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku, rejestrowanie, przedkładanie do rozpatrzenia, przekazywanie zgodnie z dekretacją.
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami kontaktującymi się z sekretariatem Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi sekretariatu.


Warunki pracy

Kontakt osobisty i telefoniczny z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komórek organizacyjnych urzędu.
Stanowisko usytuowane jest na I piętrze budynku jednostki.
Narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon, fax, komputer, drukarka, szafy biurowe.
Bariera architektoniczna: w budynku brak jest windy.
Warunki dodatkowe: praca przy naturalnym i sztucznym świetle, pomieszczenie ogrzewane.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru oraz skorzystania z zamieszczonych wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie BIP KWP
w Białymstoku (www.bip.bialystok.kwp.policja.gov.pl/wolne stanowiska pracy w SC).
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego.
Proponowane wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi nie mniej niż 2000,00 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 670 36 04.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno-biurowej w rządowej administracji zespolonej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywność.
  • Dyspozycyjność.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania Policji, jej struktury i organizacji.
  • Znajomość struktury administracji rządowej i samorządowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa pakietu biurowego MS Office.
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi