Opis stanowiska pracy
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we WrocławiuDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw nadzoru nad utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Orzecznictwa i Nadzoru Geodezyjnego i KartograficznegoPl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie nadzoru nad organami administracji geodezyjnej i kartograficznej na terenie województwa dolnośląskiego w zakresie prowadzenia baz danych ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji dotyczących spraw z zakresu rozpatrywania zarzutów wniesionych do danych ewidencji gruntów i budynków,
- weryfikowanie i opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków opracowywanych i zlecanych do realizacji przez starostów,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji dotyczących spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
- rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski w zakresie spraw dotyczących wpisów w bazie ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie nadzoru nad tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem w systemach teleinformatycznych bazy danych katastru nieruchomości, rejestru cen i wartości nieruchomości, standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 do 1:5000, zharmonizowanej z bazami krajowego systemu informacji o nieruchomościach,
- prowadzenie nadzoru nad weryfikacją i modernizacją ewidencji gruntów i budynków przeprowadzaną przez starostów,
- prowadzenie nadzoru nad przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywaniem i prowadzeniem map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.
Warunki pracy- praca w siedzibie Urzędu,
- praca w terenie,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Urzędu, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego kształtuje się w przedziale od 3791,64 do 5943,48 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze geodezji i kartografii
pozostałe wymagania niezbędne:- szczególne uprawnienia: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub 2.rozgraniczania i podziału nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość Kodeksu Cywilnego
- znajomość rozporządzenia w sprawie zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML,SWING,SWDE)
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Curriculum Vitae – zawierające dane o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
- kopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w zakresie wykraczającym poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2020-07-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Wydział Organizacji i Rozwoju
pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław
Dokumenty można składać również osobiście – w pok. 0200 lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej GK/ONG/02/07/2020”.