Opis stanowiska pracy


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw zarządzania kryzysowego i planowania cywilnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Oddziale Bezpieczeństwa i Ochrony Ludności

Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie projektów oraz aktualizacji: Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego (WPZK), Planu Wprowadzenia Ograniczeń w Zakresie Obrotu Paliwami i Zmniejszenia Zużycia Paliw, Planu Postępowania Awaryjnego Województwa Dolnośląskiego w przypadku zdarzeń radiacyjnych oraz uzgadnianie Planu Ograniczeń Dostaw Ciepła i Wojewódzkiego Planu Ratowniczego, koordynowanie opracowywania procedur do WPZK oraz prowadzenie wykazu infrastruktury krytycznej, opracowywanie wyciągów i przekazywanie informacji o infrastrukturze krytycznej właściwym organom i służbom, analizowanie, weryfikowanie i opiniowanie planów ochrony infrastruktury krytycznej oraz przedkładanie planów i ich aktualizacji do uzgodnienia,
  • współuczestniczenie w przeprowadzaniu kontroli wykonywania zadań Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego na obszarze województwa w zakresie obszaru ochrony ludności,
  • prowadzenie ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie województwa, podlegających obowiązkowej ochronie na podstawie decyzji administracyjnych Wojewody, Prezesa NBP, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, ministrów i kierowników urzędów centralnych oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych Wojewody w tym zakresie,
  • przygotowywanie zaleceń do powiatowych planów zarządzania kryzysowego, analizowanie przestawionych do zatwierdzenia powiatowych planów zarządzania kryzysowego oraz opiniowanie powiatowych planów zarządzania kryzysowego przed zatwierdzeniem ich przez wojewodę,
  • zapewnianie merytorycznej i organizacyjnej obsługi Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz przekazywanie zespołowi zarządzania kryzysowego obsługującemu ministra właściwego ds. wewnętrznych i Rządowemu Centrum Bezpieczeństwa informacji dotyczących aktualnego stanu bezpieczeństwa,
  • przygotowywanie projektów procedur dotyczących działania wojewody podczas zdarzeń kryzysowych zagrażających bezpieczeństwu energetycznemu oraz opracowywanie raportu cząstkowego oraz raportu o zagrożeniach terrorystycznych dotyczących województwa - na potrzeby raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego oraz na potrzeby wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego,
  • planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego na szczeblu wojewódzkim,
  • współpraca z przedstawicielami ministerstwa właściwego do spraw wewnętrznych, ministra właściwego do spraw energetyki, Rządowego Centrum Bezpieczeństwa (RCB), wojewódzkiej administracji zespolonej i niezespolonej oraz z organami samorządu terytorialnego.


Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Urzędu, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego kształtuje się w przedziale od 3153,37 do 4589,15 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze bezpieczeństwa publicznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym
  • znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym
  • znajomość ustawy o samorządzie województwa,
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy Prawo atomowe
  • znajomość ustawy o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym
  • znajomość ustawy Prawo energetyczne
  • znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • KPA
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • - umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność współpracy w zespole
  • kreatywność
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • List motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Curriculum Vitae – zawierające dane o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w zakresie wykraczającym poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze,
    • oświadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi