Opis stanowiska pracy
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we WrocławiuDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw zamówień publicznych w Biurze Administracji i Logistyki w Oddziale Zamówień Publicznych i Mienia UrzęduPl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw z zakresu udzielania zamówień publicznych oraz prowadzenie dokumentacji postępowania,
- obsługiwanie informatycznej platformy eB2B, poprzez którą przekazuje planowane zapotrzebowanie na dostawy i usługi dla Urzędu przeznaczone do realizacji przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej w Warszawie,
- weryfikowanie poprawności sporządzania formularzy zgłoszeniowych oraz przypisania zamówienia do grupy zamówień,
- prowadzenie Głównego Rejestru Postępowań oraz Dodatkowego Rejestru Postępowań,
- prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Urząd,
- sporządzanie zbiorczego planu zamówień publicznych Urzędu obejmującego zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane przewidziane do realizacji w danym roku, na podstawie projektów planów zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu,
- sporządzanie rocznego sprawozdania z realizacji zamówień publicznych w Urzędzie.
Warunki pracy- praca w siedzibie Urzędu,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Urzędu, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego kształtuje się w przedziale 3076,69 – 5106,73 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie udzielania/kontroli zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy kodeks cywilny
- znajomość ustawy o przetwarzaniu danych osobowych
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość regulacji unijnych dotyczących zamówień publicznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Curriculum Vitae – zawierające dane o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w zakresie wykraczającym poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-07-01
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu