Opis stanowiska pracy


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu,
Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli planowych i doraźnych w Instytucji Zarządzającej i Instytucji Pośredniczącej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, służące sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli, w tym stosowania przez instytucję kontrolowaną obowiązujących procedur,
  • analizowanie informacji ujętych w ewidencji kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych po anulowaniu całości lub części wkładu dla danej operacji prowadzonej w systemie KSI (SIMIK 07-13),
  • weryfikowanie rozliczenia programów lokalnych oraz wniosków na realizację zadania w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020, zawartych w sprawozdaniach przedkładanych przez Uczestników Programu,
  • analizowanie wyników kontroli przeprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego, Instytucję Audytową, NIK i inne uprawnione podmioty w zakresie wykrytych nieprawidłowości oraz podjętych środków naprawczych,
  • weryfikowanie informacji i dokumentów pozyskanych w związku z udziałem przedstawiciela Wojewody w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 oraz w pracach komisji oceny projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020,
  • analizowanie i wykorzystywanie informacji o nieprawidłowościach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz o podjętych działaniach naprawczych,
  • przeprowadzanie wizyt monitoringowych z realizacji zadań w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 oraz w przypadku wydania rekomendacji stanowiących wynik przeprowadzonych czynności monitoringowych wizyt następczych,
  • prowadzenie spraw związanych z naborem, obsługą prac Komisji do oceny wniosków na realizację zadań oraz zawieraniem umów i porozumień w sprawie wsparcia oraz powierzenia do realizacji zadań w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie Urzędu,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej
4 godzin,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty można składać również przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka, z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej OR/DD/01/07/2018”.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Urzędu, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru.

Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego kształtuje się w przedziale 2593,39-3507,83 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-67-96.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zarządzania lub wdrażania projektów lub programów dofinansowanych ze środków publicznych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość na poziomie komunikatywnym języka angielskiego,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020,
  • znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o językach regionalnych,
  • znajomość wytycznych w zakresie desygnacji na lata 2014-2020,
  • znajomość wytycznych w zakresie kontroli i certyfikacji wydatków w ramach programów/projektów dofinansowanych ze środków funduszy strukturalnych,
  • znajomość uchwały Rady Ministrów w sprawie ustanowienia programu wieloletniego „Program na rzecz integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020”,
  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność komunikacji pisemnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji,
    • Oświadczenie kandydata o znajomości na poziomie komunikatywnym języka angielskiego
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi