Opis stanowiska pracy


Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw finansowo-księgowych i planowania budżetu w Oddziale Zabezpieczenia Logistycznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (ZK/VI/7)

35-959 Rzeszów ul. Grunwaldzka 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi rozliczenia finansowe zadań realizowanych przez Wydział oraz zadań refundowanych z budżetu Wojewody Podkarpackiego jednostkom samorządu terytorialnego zgodnie z planem wydatków Wydziału,
  • gromadzi niezbędne dane, przygotowuje projekty planu potrzeb środków finansowych na realizację zadań obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i pozostałych wydatków obronnych a także z zakresu państwowego ratownictwa medycznego i kwalifikacji wojskowej oraz opracowuje w Wydziale dokumentację potrzebną do sporządzenia budżetu zadaniowego Wojewody Podkarpackiego w układzie tradycyjnym i zadaniowym z wykorzystaniem aplikacji BUZA,
  • przygotowuje plan wydatków rzeczowo - finansowych Wydziału z podziałem na realizowane zadania zgodnie z przyznanym limitem oraz wieloletnie plany finansowe, w tym zakresie,
  • dokonuje analizy wydatków, sporządza obowiązujące sprawozdania, zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie planowania budżetu oraz jego wykonania, na potrzeby wewnętrzne Urzędu, kompletuje i opracowuje informacje oraz sporządza kompleksowe analizy na etapie planowania i realizacji budżetu na potrzeby Szefa Obrony Cywilnej Kraju,
  • realizuje sprawy związane z planowaniem, przekazywaniem i rozliczaniem wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz związanych ze zlecaniem podmiotom leczniczym przeprowadzania na potrzeby powiatowych i Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej badań specjalistycznych oraz obserwacji szpitalnych osób podlegających kwalifikacji wojskowej,
  • współuczestniczy w przedstawianiu założeń dot. finansowania zespołów ratownictwa medycznego w celu przedstawienia ich do akceptacji ministrowi właściwemu do spraw zdrowia, dokonuje planowania, wydatkowania, rozliczeń i analiz wykorzystania środków finansowych w ramach wydatków bieżących, zadań inwestycyjnych i dotacji w części „ratownictwo medyczne”,
  • rejestruje zamówienia/zlecenia oraz umowy na realizację zadań Wydziału oraz prowadzi ich ewidencję.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w pozycji siedzącej, wymuszonej,


- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,


- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na II piętrze PUW w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku
i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).


Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.


Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.


Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób.


Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru.


Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 8671210.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku finanse i rachunkowość lub ekonomia

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowiskach fonansowo-księgowych - powyżej 1 roku.
  • Znajomość przepisow ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowosci, Prawo zamówień publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o kontroli w administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • kopie dokumentów potwierdzających niezbędne powyżej roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznychj na stanowiskach finansowo-księgowych (dokumenty jednoznacznie potwierdzające okres i rodzaj doświadczenia zawodowego).
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2021-09-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    Kancelaria Urzędu, pok. 27
    ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
    lub przez ePUAP na adres skrytki
    /PUWRzeszów/Skrytka ESP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi